Wpis z mikrobloga

@jarosuaf kiedyś widziałem na yt filmik filmik z Rosji, kadr w którym paliło się auto był bardzo podobny do tego zdjęcia a krzyki gościa prześladują mnie do dziś, już nigdy bym tego nie obejrzał a na pewno nie z dzwiekiem( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
Ja wiem że wersja 325i jeździ bajecznie w poślizgu


@cwlmod: To uja wiesz. Te pudło z tym półzależnym zawieszeniem tylnej osi ani się nie prowadzi, ani nie hamuje, ani nie jest przewidywalne, bo ma dodatkowo bardzo krótki rozstaw osi i brak jakichkolwiek systemów, sam układ kierowniczy ma o dobre 10% dłuższe przełożenie niż Mercedesy z tych lat, czyli kręcenie jak łajbą. Tym samym było dekady temu niezwykle częstym uczestnikiem śmiertelnych wypadków
  • Odpowiedz
Klasyk 2 szybkich w starym BMW. Ale tak jak wcześniej dużo osób zauważyło - drzewa w skraju drogi to killery, które nie wybaczają błędów. Są na nie dwa rozwiązania piła albo barierka. Póki infrastruktura obok nie będzie bezpieczniejsza to błędy będą śmiertelne.
  • Odpowiedz
@jarosuaf: Mając do wyboru tyle nowoczesnych aut, które stoją kilka poziomów wyżej w kwestii bezpieczeństwa to Sebixy dalej jeżdżą tym starym gruzem z lat 80. Jest pewne niezerowe prawdopodobieństwo, że w aucie z pięcioma gwiazdkami NCAP ten wypadek mógłby nie być śmiertelny(np: możliwy brak zapłonu i więcej poduszek - kurtyny boczne)
  • Odpowiedz
To uja wiesz.


@kupkesobieciagne: Nie, ty g---o wiesz i nawet nie zamierzał dyskutować z tymi wysrywami xD

Najlepiej hamujące auto a ty sobie wymyśliłeś, że jakiś mercedes jest lepszy. Po prostu nie umiesz jeździć i nie potrafiłeś opanować e30, więc nie dorabiaj sobie teorii
  • Odpowiedz
@PiotrFr Nie wnikam w szczegóły. Widziałem wyniki hamowania i rozmawiałem z ludźmi którzy bawili się tymi autami. Nie pytałem co w nich zmienili
  • Odpowiedz