Wpis z mikrobloga

Chciałbym zwrócić uwagę na skandaliczne traktowanie klientów przez firmę Blue Sky Balloons, która działa w partnerstwie z firmą Super Prezenty. W ramach prezentu ślubnego otrzymaliśmy voucher na lot balonem, który został zgłoszony do realizacji już rok temu. Zgłosiliśmy go już rok temu, a firma obiecała realizację, ale przez cały czas brakowało z ich strony kontaktu. Po moich ponownych próbach dostałem tylko zapewnienia i SMS-a z obietnicą, że lot się odbędzie, a w rzeczywistości – zero reakcji. Nawet w idealnych warunkach pogodowych latem 2024 roku firma nie potrafiła wywiązać się z umowy. Na moje pytania otrzymywałem jedynie puste obietnice i zwodzenie.

Zachowanie firmy można określić jedynie jako oszustwo, naciągactwo i brak szacunku wobec klientów. Nie tylko nie wywiązali się z umowy, ale także pokazali brak jakiejkolwiek odpowiedzialności. Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług, jeśli nie chcecie zostać oszukani.

#lotnictwo #januszebiznesu #oszukujo #balon #wykopefekt #afera #blueskyballoons
fencingfox - Chciałbym zwrócić uwagę na skandaliczne traktowanie klientów przez firmę...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@fencingfox: ale czego oczekujesz? Miałeś rok na realizację, ale nie skorzystałeś. Poprosiłeś o bilet bezterminowy i firma Co go przyznała, dzięki czemu mogłeś skorzystać z wydłużonej ważności vouchera. To firma, która ma setki osób takich jak Ty, większość po prostu się zgłasza i realizuje. Takich jak Ty zaprasza się na inne terminy, żeby opłacony voucher nie przepadł, ale w takiej sytuacji to raczej Ty powinieneś się dostosować i wybrać jakiś
  • Odpowiedz
@cyconiusz Ty chyba nie umiesz czytać albo opuściłeś lekcje logicznego myślenia!

Żaden termin nie został mi zaproponowany mimo moich telefonów do nich, 90% połączeń było odrzucanych. Jak już udało mi się dodzwonić, w rozmowie zaznaczyłem, że pasuje mi każde inne miejsce w Polsce do odbycia lotu pod warunkiem, że dzień wcześniej dostanę informację bo trzeba przecież dojechać. Ani razu nikt się nie skontaktował. Harmonogram lokalizacji lotów też nie jest dostępny!
  • Odpowiedz
@fencingfox: Zgłaszasz się do nich z pismem oficjalnym, że odstępujesz od umowy i wnosisz o zwrot pieniędzy z racji niewywiązania się z umowy. Masz wszelkie dowody - smsy, zapisy rozmów, więc dopisujesz im, że w przypadku braku zwrotu pieniędzy sprawa zostanie skierowana na drogę sądową. Wygraną w takiej sytuacji masz w kieszeni, a oni jeszcze zapłacą koszty sądowe.
  • Odpowiedz