Aktywne Wpisy
Kasahara +852
Ważne przesłanie do początkujących czy zaczynających - NIE LĘKAJCIE SIĘ!
Jestem wieloletnim trenerem i ex-dietetykiem (w tym przypadków klinicznych); zawodnikiem trójboju. W zawodzie niedługo będzie 10 lat, grubo ponad 1000 ludzi przerobionych; prawie też 10 lat udzieliłem tu kilkudziesięciu tysięcy wpisów na temat diety, treningu, suplementacji czy dopingu.
Na ten moment, ta branża jest istnym KURIOZUM. Kuriozum, które opiera się w social mediach na straszeniu ludzi oraz tak zwanym oil snake. Typowe sloganu wlewające
Jestem wieloletnim trenerem i ex-dietetykiem (w tym przypadków klinicznych); zawodnikiem trójboju. W zawodzie niedługo będzie 10 lat, grubo ponad 1000 ludzi przerobionych; prawie też 10 lat udzieliłem tu kilkudziesięciu tysięcy wpisów na temat diety, treningu, suplementacji czy dopingu.
Na ten moment, ta branża jest istnym KURIOZUM. Kuriozum, które opiera się w social mediach na straszeniu ludzi oraz tak zwanym oil snake. Typowe sloganu wlewające
smuteczek2000s +30
Sorry honey, I can only be your nightmare (。◕‿‿◕。)
A tak serio to miłego długiego weekendu!
Nowy rok, stara ja, ale nowy bagaż doświadcze!
#atencyjnysmuteczek
A tak serio to miłego długiego weekendu!
Nowy rok, stara ja, ale nowy bagaż doświadcze!
#atencyjnysmuteczek
Pan Wilk (zwiazkowiec z #pkpcargo ) trzy lata pobieral pensje w wysokości 38 tys zl za prace na lokomotywie 6 DG. Problem polega na tym, ze ta lokomotywa ma bardzo wąskie drzwi - też dojście do nich - i pan Wilk nie mial możliwości przyciśnięcia sie do środka. Związkowiec został zwolniony z pracy za fałszowanie dokumentacji. Sprawa oparła sie o sąd. Pan wilk domagał sie przywrócenia do pracy...
Film od 27:10
https://youtu.be/yeGIpN6MRNg?si=CgyB4YEN2Z8Fn1cO
#pkpcargo #transport #ciekawostki #pracbaza #prawo #polska
W obu przypadkach - co do c---a xD
@robert5502: O k---a, a mówili że fizyczne zawody nie mają przyszłości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No ale trzeba pisać że to nie pensja maszynisty, tylko jakiś tradycyjny przekręt
@kapitanKloss23: To jest przekręt by mieć papiery. Maszynista musi być czynny by mieć ważne kwity. Jak nie jeździsz na jakiejś trasie czy jakimś pojazdem to tracisz na niego autoryzację i musiałbyś wyrobić od nowa.
@Kusher: Cargo to spadkobierca starego dobrego JEDNEGO PEKAPE. Także walenie w c---a to wieloletnia tradycja.