Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #samochody #mercedes #nostalgia
Wiem, że zabrzmię teraz jak typowy Janusz-Nosacz po 60tce z brzuchem, ale kurła kiedyś to było.
Wszystko czytelne, na swoim miejscu, po paru tygodniach przyzwyczajenia mogę zmieniać temperaturę klimy albo włączyć podgrzewanieć fotela bez odrywania wzroku od drogi i bez wchodzenia w 3 poziom podmenu... I komu to przeszkadzało? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
sztefen_muller - #motoryzacja #samochody #mercedes #nostalgia
Wiem, że zabrzmię teraz...

źródło: LTuu9PBAFQAF

Pobierz
  • 151
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sztefen_muller #!$%@? tych knefli jak na tablicy synoptycznej...

Nie ma tak źle, to zależy od marki. Mam golfa 7 przed FL i fotele, klimatyzacja itd jest ustawiane sa na zwykłych przyciskach.

Jedyne co trzeba kliknąć jak czasami się z telefonem nie chce połączyć i wtedy idzie dotyk.

Po FL bardziej #!$%@?.
  • Odpowiedz
@goferek: z tymi suvami to polecailes. ludzie chca to produkuja. w dalszym ciagu mozesz kupic passata albo octavie ( ͡° ͜ʖ ͡°) a jak kolega z wyzszych sfer to lambo ma urusy, a i ferrari wprowadzilo zajebistego suvika
  • Odpowiedz
Wszystko czytelne, na swoim miejscu, po paru tygodniach przyzwyczajenia mogę zmieniać temperaturę klimy albo włączyć podgrzewanieć fotela bez odrywania wzroku od drogi i bez wchodzenia w 3 poziom podmenu... I komu to przeszkadzało?


@sztefen_muller: teraz to zrobisz poleceniem głosowym...
  • Odpowiedz
Wolne w zakrętach? Z jakimi prędkościami jeździsz?


@marcez: powiem tak, jechałem zawieźć samochód do ASO, i dostałem zastępczego SUVa bodajże Mitsubishi ASX (a ASO Forda, lol)

w jedną stronę zjazd z autostrady, który znam i jeżdżę czasem 4x dziennie, zawsze jadę spokojnie 80-90, w drugą stronę SUVem myślałem że przy 60 się przewróci i
  • Odpowiedz
@goferek Jako nawrócony na suva, miłośnik sedanów/limuzyn, muszę się nie zgodzić z tym niewygodnym. Przy 3 dzieci, duży SUV jest bardzo praktyczny i wygodny.
  • Odpowiedz
to, że przez nią producenci wycofują z oferty modele w normalnych nadwoziach. I jak chcesz kupić samochód, to masz bardzo ograniczony wybór, bo na siłę wciskają to niewygodne gówno.


@goferek: SUVy to hit sprzedaży, wycofuje się inne nadwozia bo ich mniej ludzi kupuje.
  • Odpowiedz
@sztefen_muller: No co taniej #!$%@?ć chiński tablet na pół kokpitu i można na nim wyświetlić co się chce, niż zaprojektować ładne, ergonomiczne i trwałe przyciski. Tak samo z licznikami aut.
  • Odpowiedz
@assninja Ten ASX, którego dostałeś to crossover nie SUV. Generalnie wszystko co lekko podwyższone jest reklamowane jako SUV i tak też mylnie nazywane.
Z Mitsubishi to Outlander łapie się na bycie SUV.
  • Odpowiedz
@assninja asx to odpowiednik colta a nie Lancera ;-) Jechałem tym i tym i od tamtej pory unikam obu. Miałem e90 w sedanie i jest duża różnica w wsiadaniu a szczególnie przy wysiadaniu, a już porównując z crx. Starsze osoby mają z tym problem...rower do środka wejdzie tak samo do cx5 jak i do 6 kombi, składając tylne siedzenia i roletę. Jak uważasz inaczej to podaj argumenty na nie
  • Odpowiedz
@sztefen_muller Słaby trolling. Konsola jak na zdjęciu jest równie niewygodna jak sam tablet. Najlepszym rozwiązaniem są guziki i pokrętła do ważnych, często używanych funkcji i duży ekran z jakimś joystickiem do sterowania przy podlokietniku do pierdół jak muzyka.
Różnica jest tylko taka, że kiedyś były guziki bo taka była technologia, a teraz są tablety bo to pewnie z 10x taniej dla producenta. Kisnę jak ludzie się jarają tymi wielkimi tabletami i
  • Odpowiedz
jak masz 80 lat to faktycznie łatwiej do takiego suva wejść


@Docent_Jan_Mula: Tak dzbanie, bo jak masz 20 to się źle wchodzi do suva xD

a co do bagaży to słyszałeś o vanach albo kombi?

No patrz, a suv to przecież podniesione kombi xD
  • Odpowiedz
@assninja @Docent_Jan_Mula: ale co to w ogóle za dyskusja, prześwit takiego galaxy to 15cm, suv forda kuga ma 16cm a taki transit prawie 18cm... To jest po prostu kolejne wcielenie vanów. Jeżeli chodzi o spalanie to weźmy takiego peugeota 5008 I generacji który był VANem z krwi i kości, jego spalanie nie różni się praktycznie w ogóle od spalania puga 5008 II generacji który jest suvem (przykładowo SUV 2.0
  • Odpowiedz
  • 0
@assninja Może skupmy się na porównaniu cx5 i mazdy 6 w kombi bo jak ty dajesz argument w postaci asx to ja mogę przebić Polonezem ;-) Mazda cx5 i mazda 6 to porównywalne auta tej samej klasy ale jedno to kombi a drugie suv/crossover więc można się skupić na plusach i minusach nadwozia. cx5 jest bardziej uniwersalna i użytkowa ale jeśli jeździsz w długich trasach po autostradach to 6 ma więcej
  • Odpowiedz
cx5 i mazda 6 mają bagaznik tej samej wielkości


@marcez: w litrach - owszem. Tylko że bagażnik CX5 jest krótki, a wysoki, więc mniej praktyczny niż w 6.

Wolne w zakrętach? Z jakimi prędkościami
  • Odpowiedz
cięcie kosztów. taniej jest wszystko zrobić w jednym tanim ekranie niż instalacja elektryczna do każdego przycisku pokrętła, zegary fizyczne itd. To samo z kluczykami, zrobienie stacyjki jest droższe niż przycisku.


@r5678: I to jest właśnie najśmieszniejsze, bo cięcie kosztów musi być czymś podparte, np. utrzymaniem aktualnej ceny produktu. A tu mamy do czynienia z jakimś kuriozum, koszta są obcinane a końcową cenę samochodu #!$%@?ło w kosmos. Więc po co te
  • Odpowiedz