Wpis z mikrobloga

Jestem programistą z Warszawy-Śródmieście, po studiach, mam czteroletnie doświadczenie i szybko awansuję. Właśnie kupuję Golfa z salonu na oponach letnich. Jak robić z oponami na zimę? W ogóle jakie są realne opcje i co jest najsensowniejsze?

Mogę:
- Opcja 1: nie zmieniać opon na zimę i przeczekać w piwnicy okres śniegu na drodze xD
- Opcja 2: opony wielosezonowe... ale mam z salonu opony letnie, to mam je na śmietnik wywalić? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Opcja 3: kupić komplet opon zimowych bez felg.
- Opcja 4: kupić komplet opon zimowych z felgami. Bez sensu.

Dla opcji 3 lub 4: opony (koła) które nie są założone, można magazynować w wynajętej przechowalni. Jeśli nie ma ktoś garażu...

Coś innego, sensowniejszego?

#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #volkswagen #golf #carboners #programista15k #programowanie

Opony zimowe dla auta z salonu

  • Nie zmieniaj na zimę 11.0% (70)
  • Miej wielosezonówki 31.5% (200)
  • Miej osobny komplet opon 19.7% (125)
  • Miej osobny komplet opon i felg 33.2% (211)
  • INNA OPCJA - komentarz 4.6% (29)

Oddanych głosów: 635

  • 37
  • Odpowiedz
  • 210
@oficjalne_konto

Jestem programistą z Warszawy-Śródmieście, po studiach, mam czteroletnie doświadczenie i szybko awansuję. Właśnie kupuję Golfa z salonu


Myślę, że to jest najważniejsze w tym wpisie. Wszak zostało umieszczone na samym wstępie.
  • Odpowiedz
@sberatel: może dlatego że salon Audi nie potrafi wysłać ofert na maila, jełopy, pewnie źle wpisali maila w system. A ja nie mam czasu się prosić, to musi być szybka decyzja, cyk myk pyk, zakup, taska zamknąć, i czymś innym można się zająć. A BMW jest za drogie. Mercedes dla starych dziadów.
  • Odpowiedz