Wpis z mikrobloga

@Firenz:wymień tarczę i klocki jak cywilizowany człowiek i nie stękaj bo ci więcej znajdą. To jedna z najważniejszych rzeczy w kwestii bezpieczeństwa INNYCH użytkowników ruchu.
  • Odpowiedz
  • 1
@mug3n: nie znajdą, bo to znaleźli na samym końcu tak żeby się #!$%@?ć do czegoś. Nadal nie rozumiem co jest z nimi nie tak. Dopiero co jeździłem po obwodnicy i po mieście w nocy i specjalnie hamowałem żeby je przytrzeć, auto hamuje zupełnie normalnie, także nic ci nie będzie inny uczestniku ruchu. Zresztą dobra, we wtorek jadę do aso na coroczny to się wypowiedzą.
  • Odpowiedz
@Firenz: Co to za auta i z którego roku?

Trochę słabo widać czy tam na rancie jest korozja czy to jest bok tarczy i co jest na powierzchni cierniej.

Ja bym obstawiał że spaliłeś klocek i to bardzo. Taka tarcza z klockiem nigdy nie będzie dobrze hamować bez przetoczenia i montażu nowych klocków (czyli lepiej wymienić cały zestaw.

Jaki tam tant jest na tarczy? Czy jeździsz tak żeby mogło dojść
  • Odpowiedz
@Firenz: Do mnie ostatnio diagnosta #!$%@?ł się o reflektor bo miał niską sprawność i chciał mi zabrać dowód rejestracyjny, a ty masz problem z wymianą tarczy i klocków hamulcowych? Widzę, że lubisz grać w rosyjską ruletkę XD
  • Odpowiedz
@Firenz: wydaje ci się, że dobrze hamują. Może to powodować słabsze i nierówne hamowanie (jedna strona mocniej, druga słabiej), co jest niebezpieczne. Do wymiany tarcze, klocki i zaciski (ew. regeneracji).
  • Odpowiedz
@Firenz: Masz rozmazany klocek na tarczy tak jakbyś przegrzal hamulce, tylko że to jest tył. Zmień je i niech ci mechanik przeserwisuje zaciski
  • Odpowiedz
  • 0
@cwlmod: dziwna sytuacja. Bo przednie wyglądają zupełnie normalnie i nikt mi o nich nic nie napomknął. A auto było serwisowane i przeglądowane co roku zawsze w aso więc nie wiem co tam się mogło wydarzyć. Pozostaje mi tam pojechać na przegląd zgodnie z planem i robić aferę.
  • Odpowiedz
@Firenz: U ciebie to jeszcze trochę inaczej wygląda niż na tych fotkach

W każdym razie tarcza powinna się albo błyszczeć albo być jednolicie (mniej więcej) lekko siwa
  • Odpowiedz
@Firenz: tak myślałem, żw to tył. Nie wiem czemu, ale tylne zaciski zawsze dostają bardziej w d niż przednie. Winne są polskie zimy: sól, woda, piach. Twoje auto ma 5 zim za sobą, więc ich kiepska praca i efekt jak na zdjęciu to nic specjalnego. Do mechanika na wymianę i nie ma się nad czym zastanawiać. W niejednym swoim aucie przerabiałem ten temat.
  • Odpowiedz