Aktywne Wpisy

enten +111
Nic tak nie cieszy jak bol d--y wysoko funkcjonujących alkoholików, ze ktoś im zakazuje kupienia flaszki po 22. A patrząc na to ze większość żabek zamyka sie o 23 to jest dosłownie zabranie im jednej godziny z dnia kiedy tego alkoholu nie będą mogli kupić.
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,

Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

#tibia #gry #pc`
źródło: tibia
PobierzJaki serwer?
Mam np. 56 knighta na Vunira, ale to pvp. Exp gdziekolwiek na 30 minut, to uciekanie przed pk, albo walka z pk. Do 56 lev padłem może dwa razy, ale praktycznie na każdym expie musiałem uciekać lub się bić. Nawet na swamp trollach
Ja zacząłem grać jakoś 2006-2007. Wtedy tibia miała prawdziwy klimat rpg. Wbicie 100 lvla to była masa czasu i jeszcze to kombinowanie kasy na pacca.
Skończyłem jakoś w 2010-2011 i też zastanawiam sie czy pograć na jakimś no pvp real.
Jaka profa dzisiaj na no pvp będzie dobra?
Zastanawiam się między palkiem a sorcem
Myślę, że palek jest łatwiejszy.