Aktywne Wpisy
Napedikr +1175
Ktoś mi powie dlaczego pomimo skumulowanej prawie 50% inflacji, nikt nie planuje waloryzacji kwoty wolnej od podatku oraz progu podatkowego w tym kraju? To jest skandal większy niż kredyt 0% w #nieruchomosci . W drugim progu relacja netto do brutto to 50%.. Z 10tys brutto na konto wpada 5tys, jeśli to nie jest kradzież to jak to nazwać?
#praca #podatki #ekonomia
#praca #podatki #ekonomia
mrocznegacie +224
Dobra, z racji tego, że dziś zarobiłem trochę przez wifi i telefon to robię rozdajo.
100zł dla pięknego kawalera (lub kawalerki) którego wylosuję jutro do 12
Wysyłka do paczkomatu (nadawca, sam Michał B).
Standardowo, losowanko z plusów+komć, zielonki out.
100zł dla pięknego kawalera (lub kawalerki) którego wylosuję jutro do 12
Wysyłka do paczkomatu (nadawca, sam Michał B).
Standardowo, losowanko z plusów+komć, zielonki out.
Tylko nadal myślę w jakim kierunku iść i będę musiał teraz jeszcze walczyć z jednym problemem: fajnie się klika i skacze myszką, ale palcem na ekranie jest już gorzej, bo sporo zasłania :/
Ostatecznie chciałbym stworzyć dynamiczną gierkę z wieloma poziomami, w których trzeba będzie przemieścić się z miejsca na miejsce skacząc, używając liny, chodząc/pełzając (zależnie od postaci) po ziemi. Im szybciej, tym więcej gwiazdek. Dobry pomysł?
#programowanie #gamedev #java #android #libgdx #box2d #gry #gryandroid #gif
@marrbacca: tylko żeby też gra nie straciła na dynamice. np. tu stuka się palcem, i jest dynamicznie, ale u mnie w grze może być więcej kształtów i elementów, niż tutaj, przez co może wystąpić problem. ale mam jeden pomysł na to i może się uda.
Dodatkowe utrudnienia właśnie w stylu konieczności wystrzelenia liny w odpowiednim momencie lub ograniczenie jej długości podobały mi się jeszcze bardziej :).
Chętnie zagram jak już będzie w co :D
@dybligliniaczek: mówisz o zaprojektowaniu takiej postaci, jakiegoś stworka?
Bardziej chodzi mi o pomysł, że już był taki. Zobacz gameplay tej gry: cztery postacie, różne umiejętności (m.in. jeden skacze na
Napisałeś też, że chcesz posortować elementy łańcucha, będzie to miało jakieś znaczenie jeśli oba elementy będą na tej samej teksturze (TextureAtlas)?
Na LG L3, telefonie za 280zł - od 65 do 68 FPS (tu chyba nie ma limitu FPS)
inaczej mówiąc, sam jestem niesamowicie zaskoczony, jest zajebiście. A i jeszcze wywołuje metody rysujące poza ekranem gry, nie wiem czy to wymaga ręcznej optymalizacji, czy LibGDX już to robi.
Może to dlatego że napisałem taki system, który dla każdej rozdzielczości telefonu skaluje