Wpis z mikrobloga

@Strigiformesman: ale czemu to takie skomplikowane, po co tyle kabli, jak to ściągnąć, do góry? ja u siebie mam jeszcze jedną szynę na przedniej ścianie akumulatora, a jak te odejścia są zaśniedziałe to źle? te odjeścia można odkręcić i przeczyścić? mi jakby nie stykało gdy kluczykiem przekręcam stacyjkę
  • Odpowiedz
a jak te odejścia są zaśniedziałe to źle?


@SynuZMagazynu: zależy czy są zaśniedziałe z zewnątrz czy na styku. Z zewnątrz to nie robi żadnej różnicy.

te odjeścia można odkręcić i przeczyścić?


@SynuZMagazynu: a można, jak najbardziej. Jeszcze jak. Tylko sobie minusa odłącz żebyś przypadkiem zwarcia do masy nie zrobił
  • Odpowiedz
a można, jak najbardziej. Jeszcze jak. Tylko sobie minusa odłącz żebyś przypadkiem zwarcia do masy nie zrobił


@Strigiformesman: właśnie wiem o minusie, DZIĘKI, mój 60 letni wuj jak mi "pomagał" to nie odłączył minusa, z 10 razy mu mówiłem, że trzeba minus odłączyć a on się ze mnie śmiał, później zobaczył instrukcję obsługi akumulatora mojego i przeczytał, że "rzeczywiście trzeba odłączyć minus)
  • Odpowiedz
@Peran7: o dzięki piękne za schemat, czyli to się odkręca chyba tam gdzie jest numer 2, dzięki piękne, tak tak, ja mam tą obejmę wciskaną z przodu akumulatora, tu na zdjęciu tego nie ma bo to nie moje zdjęcie tylko poglądowe, czyli tą obejmę chyba do góry się podnosi
  • Odpowiedz
@Peran7: a czy na tej "akumulatorowej skrzynce bezpieczników" któryś z tych kilku kabli odpowiada może za alarm w postaci migającej czerwonej diody przy drzwiach? która nieraz świeci/ miga po zamknięciu auta? bo może ja mam problem nie ze stacyjką, kostką stacyjki, masą, akumulatorem tylko mam problem z "alarmem w postaci migającej diody"?! i przez to kontrolki mi wariują przed odpaleniem auta?!
  • Odpowiedz
To skrzynka bezpieczników już ktoś chyba tam kombinował bo ona jest na obejmie wciskanej w akumulator a u ciebie tego nie widzę.


@Peran7: @SynuZMagazynu No tam nie ma 3/4 fabrycznych plastików i osłon akumulatora zamontowanych,
  • Odpowiedz
@Pangia: "iskry szły" i było słychać iskry, on nawet tych iskr nie słyszał jak grzebał, a jak wygiął tą blaszkę to musiał włożyć w klem plaster ołowiu taki luz zrobił przez wygięcie tej blaszki. on myśli, chyba, że taki luz był wcześniej, masakra co się z ludźmi dzieje, cofają się w rozwoju, przez ten luz co zrobił ja spradzić chciałem luz i się wentylatory włączyły przez spięcie bo mu uwierzyłem,
  • Odpowiedz
@Pangia: problem z migającymi kontrolkami został a do tego wykrzywił blaszkę i wręcz nabijał młotkiem ten ołów mówiąc, że nie można tłuc młotkiem po akumulatorze, póxńiej polecił mi wymienić akumulator i aby sprzedawcy w sklepie motoryzacyjnym mi sprawdzili napięcie, gość jest oderwany od rzeczywistości albo po prostu chciał mi zniszczyć, aż się ciśnie hasło polactwo robacwo i to prawie z rodziny
  • Odpowiedz
@SynuZMagazynu: skrzynka bezpieczników na akumulatorze. To są główne bezpieczniki. Zejdzie z klemą plusową akumulatora.

Główny punkt masowy masz pod podstawą akumulatora. Tam jest taki mostek łączy dwa kable masowe idące na silnik i ten co idzie na biegun ujemny akumulatora, mocowany klemą.
  • Odpowiedz