Aktywne Wpisy

yourgrandma +67
#wykopoweprzeboje
W głosowaniu wybraliście na następną kategorię edycji Piosenki afrykańskie.
Tradycyjnie pod tym wpisem podawajcie swoje propozycje, które chcecie widzieć w konkursie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
WAŻNA PROŚBA:
Jak chcecie wstawić kilka utworów to błagam nie w postaci listy (nawet z linkami) tylko jako pojedyncze komentarze. No i najlepiej napiszcie oddzielnie wykonawcę i tytuł (w tej kolejności
W głosowaniu wybraliście na następną kategorię edycji Piosenki afrykańskie.
Tradycyjnie pod tym wpisem podawajcie swoje propozycje, które chcecie widzieć w konkursie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
WAŻNA PROŚBA:
Jak chcecie wstawić kilka utworów to błagam nie w postaci listy (nawet z linkami) tylko jako pojedyncze komentarze. No i najlepiej napiszcie oddzielnie wykonawcę i tytuł (w tej kolejności
źródło: afrykanskie
Pobierz

Czy da się w obecnych czasach w ogóle znaleźć staż lub praktyki w IT? Jestem na 2 roku studiów inżynierskich, mam dosyć sporo projektów na GitHubie (nie CRUDY, chociaż CRUDa też mogę napisać) i ok 50 obserwujących, staram się być na bieżąco w tematyce nowych technologii, ale mimo wszystko nadal moje CV jest odrzucane, albo nie uzyskuje odpowiedzi od rekruterów, bo na każde miejsce jest ponad 100 kandydatów (ofert szukam zazwyczaj na stronach firm, lub na LinkedIn).
Co mogę zrobić w takiej sytuacji? nadal się rozwijać? może zacząć robić leetcody, codeforces? doradźcie coś mirki
#programowanie
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
rynek IT nie potrzebuje już więcej programistów, więc po co mieliby ciebie przyjąć na staż? wiesz jak działa prawo popytu i podaży?
tak, robienie leetcode na pewno sprawi, że twoje CV nie będzie odrzucane xD dalej w to brnij, świetna taktyka w wyścigu szczurów.
po prostu znajdź coś
@mirko_anonim: kolego 100 kandydatów na juniora to ja miałem w 2017 jak się łokciami w----------m do branży