Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czy da się w obecnych czasach w ogóle znaleźć staż lub praktyki w IT? Jestem na 2 roku studiów inżynierskich, mam dosyć sporo projektów na GitHubie (nie CRUDY, chociaż CRUDa też mogę napisać) i ok 50 obserwujących, staram się być na bieżąco w tematyce nowych technologii, ale mimo wszystko nadal moje CV jest odrzucane, albo nie uzyskuje odpowiedzi od rekruterów, bo na każde miejsce jest ponad 100 kandydatów (ofert szukam zazwyczaj na stronach firm, lub na LinkedIn).

Co mogę zrobić w takiej sytuacji? nadal się rozwijać? może zacząć robić leetcody, codeforces? doradźcie coś mirki
#programowanie

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: ile razy można tłumaczyć?
rynek IT nie potrzebuje już więcej programistów, więc po co mieliby ciebie przyjąć na staż? wiesz jak działa prawo popytu i podaży?

Co mogę zrobić w takiej sytuacji? nadal się rozwijać? może zacząć robić leetcody, codeforces? doradźcie coś mirki

tak, robienie leetcode na pewno sprawi, że twoje CV nie będzie odrzucane xD dalej w to brnij, świetna taktyka w wyścigu szczurów.
po prostu znajdź coś
  • Odpowiedz
bo na każde miejsce jest ponad 100 kandydatów

@mirko_anonim: kolego 100 kandydatów na juniora to ja miałem w 2017 jak się łokciami w----------m do branży

Teraz to masz 1500-2000 kandydatów na juniora z czego 100 tych kandydatów to laureci olimiad matematycznych, informatycznych, topowe nerdy 150 IQ z różnych AGH UW UWr
  • Odpowiedz
@nad__czlowiek troche koloryzujesz, ale generalnie w java jak ostatnio rozmawialem z rekruterem to jak szukali juniora to mieli przez 2 tygodnie ok 600 cv. Z tym ze duzo ludzi nawet z expem 2-4 lata do nich pisalo