Wpis z mikrobloga

  • 10
Niemcy swoje lotnisko 20 lat budowali i mieli w ogóle go nie otworzyć.


@pamareum: a teraz lotnisko przynosi straty, a mieszkańcy Berlina są #!$%@?, bo hajs poszedł, a jest mniej połączeń, a do tego podróż na lotnisko jest mniej wygodna, niż kiedyś (mimo, że mają kolej co 15-20 minut pod terminal, a do lotniska jest tylko ~20km z centrum) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Świetnie, że wspomniałeś o
  • Odpowiedz
Ale się po utracie władzy zrobiła kampania CPK xD

Mordo, rozumiesz że przestrzeń powietrzna Polski jest aktualnie dosłownie pod ścianą? Wraz z tą ostatnią inwazją Ruskich na UA CPK samo się zaorało (mimo że od początku i tak było partyjnym wymysłem). Czemu biznes się za to nie bierze?


@Saeglopur: Studiom o CPK było robione nawet za PO, ale to nieistotne no nie?

Rozumiem, że przez najbliższe 20 lat przestrzeń powietrzna nad
  • Odpowiedz
@zdrajczyciel: Na pewno warunek działania CPK, czyli likwidacja Okęcia (ciekawe co się wybuduje na jego miejscu ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)) pomoże w mieszkalnictwie.
  • Odpowiedz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

kolej cpk ne miała iść między miastami, tylko między miastem a baranowem xD


@dafto: XDDDDDD

jezu, ze wszystkich durnych komentarzy ten jest chyba najlepszy
  • Odpowiedz
jezu, ze wszystkich durnych komentarzy ten jest chyba najlepszy


@Karatte: no tak, wcale nie wymyślono genialnego systemu, gdzie chcąc jechać szybką koleją np. z Katowic do Szczecina, musisz jechać przez Baranów xDD
  • Odpowiedz
@dafto: a istniejące pociągi przez Wrocław/Poznań lub Ostrów zlikwidują? Nie? To w czym problem?

Nie ma $$ na szybką kolej między każdym miastem A a każdym miastem B.
Jeśli przez CPK będzie szybciej (pi razy oko 1:30 + 0:30 + 3:30 = 5:30 czyli godzinę szybciej niż dzisiaj Osterwa) to będzie wybór, dalej nie widzę gdzie jest problem. Kto chce pojedzie przez CPK, kto chce pojedzie przez Ostrów/Poznań/Wrocław.
  • Odpowiedz
@Karatte: nie, po prostu zamiast elastycznej siatki połączeń (według potrzeb) centralizujemy transport co, jak wszyscy wiemy, jest zawsze świetnym rozwiązaniem.

A wszystko po to, żeby budować mit rozwoju Wielkiej Polski Katolickiej i Baranowa, który będzie nowym Dubajem walczącym ze złym Niemcem. Chyba, że nie będzie (jak Berlin nie jest i się nie zapowiada), ale przynajmniej plany są potężne, jak to w komunie.
  • Odpowiedz
elastycznej siatki połączeń


@nie_jem_grzybow: skrócenie czasu przejazdu w niektórych relacjach nawet trzykrotnie (np. Wrocław - Łódź) właśnie bardzo uelastycznia siatkę połączeń, tym bardziej że wbrew opinii wykopków istniejące 19.000 kilometrów linii kolejowych wcale nie zostanie zaorane i z Poznania do Wrocławia czy z Krakowa do Rzeszowa nikt przez CPK nie będzie jeździł.

Ta mapa jest bardzo myląca bo sprawia wrażenie że każdy pociąg pojedzie przez CPK, co jest oczywiście bzdurą.
  • Odpowiedz
Mordo, rozumiesz że przestrzeń powietrzna Polski jest aktualnie dosłownie pod ścianą? Wraz z tą ostatnią inwazją Ruskich na UA CPK


@Saeglopur: musimy się od razu poddać, bo jeszcze ruskie nas zaatakują i np na jakieś pole spadnie bomba. Nie ma co ryzykować.
  • Odpowiedz
Ale się po utracie władzy zrobiła kampania CPK


@Saeglopur: od kilku dni wikop to pisowskio - konfiarski ściek. Kasa z kampanii przekierowana chyba na trolle.
  • Odpowiedz