Aktywne Wpisy
Pust3lnick +11
Cześć. Jako że od ponad 10 lat mam prawo jazdy B i zawsze chciałem spróbować swoich sił na motocyklu postanowiłem zakupić sobie 125 żeby spełnić wreszcie swoje małe marzenie. Jest tylko jeden problem - na żadnym motorze nigdy nie jeździłem, wiem tylko jak się tym jeździ w teorii z internetu, ale praktycznie nie mam ani minuty doświadczenia, a gdybym tą 125 zakupił, to miałbym ponad 40 km drogi powrotnej do pokonania nim
mleko23 +760
Bardzo pilnie potrzebuje kogos kto zechce odegrac scene bycia mojej narzeczonej na imprezie rodzinnej 26 maja. Jedynie czego oczekuje to kultury, obsługi noża i widelca i komplementy ciotkom. Ok. 4 godziny to zajmie i konczymy nasz zwiazek. Wiek 25 do 40. Bardzo by bylo dobrze gdyby cos wiedziala o samolotach bo chcial bym ja przedstawic jako stewardessa ktorej nigdy nie ma w domu a pozniej zginie. Ktos mi
pomoze???
pomoze???
- szukamy grafika z umiejętnością obsługi Corela
to chyba szukam osoby, która ogarnia Corela? Może różowa powiedziała, że ogarnia, bo myślała, a #!$%@? umiem photoshopa to i corela.
To trochę jakbym szukał kierowcy TIRa i wymagał znajomosci przeładunku, a odezwałby się kierowca autobusów, bo myślał że w sumie to jeden #!$%@?. Tu i tu się jeździ a potem stał jak dupa i nie wiedział co robić, bo się okazuje, że tu nie ma przystanków.
Nie bronię szefa, bo zachował się jak #!$%@? tymi wiadomościami, ale jednocześnie też #!$%@? mnie notoryczne kłamanie ludzi w CV. Umie 4 słowa po niemiecku i wpisuje komunikatywny. Obsługa komputera? Umiem włączyć, wejść na Facebooka - bardzo dobra.
#pracbaza #januszex #radom #giftpol
Po drugie to po to jest okres próbny, żeby odsiewać (w cywilizowany sposób) ludzi,. którzy się nie sprawdzili.
Po trzecie to kobita obsługiwać Corela potrafiła, bo zrobiłą 9 z 15 projektów których od niej oczekiwano, więc po prostu się jeszcze nie rozkręciła, co mogło wynikać np. z tego, ze Corela zna, ale