Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@vaio deck ma akurat chyba trochę trudniej bo to inna architektura, ale nie znam się aż tak, tylko na logikę mi się zdaje że jak telefony i switch działa na ARM to proces powinien być sporo prostszy.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Kryspin013 Po co mam wydawać minimum tysiak na system o wydajności ziemniaka, do tego z gorszym ekranem, głośnikami i systemem? To nawet nie chodzi o darmo czy płatne xD
  • Odpowiedz
@Kryspin013 Po co mam wydawać minimum tysiak na system o wydajności ziemniaka, do tego z gorszym ekranem, głośnikami i systemem? To nawet nie chodzi o darmo czy płatne xD

@L3gion: głównie żeby nie p----------ć czyjejś własności intelektualnej i wspierać pracę autorów?
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Kryspin013 Idąc tą logiką gdy kupię używkę gry to jestem na poziomie pirata = nie wspieram bezpośrednio autorów.
Serio ludziska, to samo jest pod każdym wpisem o emulatorach. Miałem Switcha, nawet dwa (zwykły a potem OLED). Ale nie będę go kupował ponownie gdy za rogiem jest Switch 2. Nie będę też nosił wszędzie konsoli by sobie pograć w Mario czy Pokemony w kolejce do żabki...
  • Odpowiedz
@Kryspin013: to urocze jak ważną część twojego życia stanowię jeśli pamiętasz, że kilka lat temu kupiłem klucz na jakieś stronce. Ja już dawno zdążyłem o tym zapomnieć, a ty ciągle tym żyjesz.

Zabujałeś się we mnie czy to jakieś zaburzenia psychiczne? Z resztą nieważne, niezależnie od przyczyn zacznij żyć w końcu własnym życiem.
  • Odpowiedz
@Kryspin013: to urocze jak ważną część twojego życia stanowię jeśli pamiętasz, że kilka lat temu kupiłem klucz na jakieś stronce. Ja już dawno zdążyłem o tym zapomnieć, a ty ciągle tym żyjesz.