Wpis z mikrobloga

Ten filmik pokazuje wszystko co można #!$%@?ć w sytuacji awaryjnej xD

O BMW szkoda gadać bo debil i kropka ale pani kierująca nie lepsza (chociaż i tak się zesracie aLe Un zAJechaUUU mimo, że babka by tam samo się rozbiła gdyby cokolwiek innego przed nią gwałtownie hamowało)

1. Wybór auta - krótkie auta z krótkim rozstawem osi są wybitnie niebezpieczne gdy już wpadną w poślizg, gdyby miała 5 metrowego lincolna towncara to może by wyratowała.
2. Najpierw hamujemy potem skręcamy awaryjnie, tutaj baba rzuciła kierownicą jak frisbee xD
2a. Typ jej zajechał drogę a ona co robi? Bezmyślnie rzuca się na drugi pas, mógł tam już drugi gość ją wyprzedzać z prawej (przypominam w Polsce w określinych warunkach jest to legalne)
3. Nie rób skandynawskiego szarpnięcia, kurde gdyby to był rajd puchar finlandii to baba by pewnie wygrała ten Odcinek Specjalny a tak tylko jebła w barierkę na prostej drodze
4. Guma jest ważna, nie tylko w łóżku ( ͡° ͜ʖ ͡°) opony jakieś chińskie gówno to nic dziwnego, opona jest ważniejsza od ABSu. Sam mam starego grata bez działającego ABSu a wyratowałem poślizg (w komentarzu będzie wideło)
5. Nie drzyj japy agresywnie tylko skup się na tym aby przeżyć najbliższe 5 kluczowych sekund

PS. w opisie filmu napisali że miałą ok. 100km/h ale licząc słupki to było jakieś 120km/h

#motoryzacja #polskiedrogi #stopcham #wypadek
SzubiDubiDu - Ten filmik pokazuje wszystko co można #!$%@?ć w sytuacji awaryjnej xD

...
  • 84
  • Odpowiedz
kierowce BMW i ogolnie osoby zachowujace sie w ten sposob bym wyslal do wiezienia to po pierwsze

5. Nie drzyj japy agresywnie tylko skup się na tym aby przeżyć najbliższe 5 kluczowych sekund


@SzubiDubiDu: stary, on jej zajezdza droge, a ona zaczyna reagowac 5 sekund pozniej.
Kompletny brak reakcji na
  • Odpowiedz
  • 12
@Damntrain: @adeekk1989
Miałem coś podobnego tylko wolniej (prędkości nie pamiętam bo to było wiosną rok temu) ale przyjmijmy że miałem 50, może 60, baa niech będzie 65 po warszawsku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Do ostatniej chwili wierzyłem że typ się zatrzyma przed skrzyżowaniem. Najpierw hamujemy, potem odbijamy, potem korekta, a potem uspakajamy matkę która obok krzyczy co chwila uwaga. Wystarczyło poćwiczyć na symulatorach i
SzubiDubiDu - @Damntrain: @adeekk1989 
Miałem coś podobnego tylko wolniej (prędkości ...
  • Odpowiedz
samochód z niesprawnym absem jest dużo niebezpieczniejszy niż samochód bez ABS


@Damntrain: w jaki sposób? Układ ABS sam się diagnozuje i jak coś nie halo to się wyłącza = tak jakby go nie było. Przypadki, gdzie ABS działa wadliwie i w sposób niewłaściwy steruje siłą hamowania to jakieś promilowe przypadki.
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu: problem taki, że ta baba która #!$%@?ła manewr i się rozwaliła #!$%@?łaby taki manewr w każdej innej podobnej sytuacji(ktoś poprzedzający zaczyna nagle hamować). Beemka praktycznie wjeżdża na lewy pas z hamulcem (obstawiam, że debil się rozpędził za grubo i sam by #!$%@?ł w kolejny pojazd gdyby nie hamował) a ona nie robi zupełnie nic tylko w ostatniej chwili szarpie za kierownicę. Prawo jazdy do zabrania zarówno jej jak i
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu: @programista15cm w dodatku przy jej piruetach widać, że prawy pas jest CAŁKOWICIE wolny. Szczerze? tacy kierowcy jak ta baba przynajmniej dla mnie stwarzają większe zagrożenie niż te pety w beemwu/audi. Baba klapki na oczy, zero kontroli nad samochodem i zero poczucia co się wokoło niej w ogóle dzieje.
  • Odpowiedz
Winnym calego zajacia jest sebil z BMW i EOT


@adeekk1989: tak, kierowca BMW jest winny stworzenia tej sytuacji i za takie zachowanie powinien byc w wiezieniu.

Ale dalej to jest wina 100% babska, bo to nie jest tak, ze tutaj byla bez szans. 5 #!$%@? sekund sie gapila w #!$%@? szpaka albo telefon
  • Odpowiedz
w jaki sposób? Układ ABS sam się diagnozuje i jak coś nie halo to się wyłącza = tak jakby go nie było. Przypadki, gdzie ABS działa wadliwie i w sposób niewłaściwy steruje siłą hamowania to jakieś promilowe przypadki.


@majk_emigrant: chlopie system ABS ma jedno zdanie, umozliwic Ci skrecanie (sterownosc) podczas hamowania (awaryjnego).
Idea systemu ABS nie jest wbrew powszechnym wyobrazeniom skrocenie drogi hamowania, bo system ten wydluza ta droge.
Ma on tylko i wylacznie sprawic, z auto podczas hamowania bedzie sterowne. Dzieki temu kierowca jest w stanie wypadajac z zakretu zredukowac predkosc i ustawic auto do zderzenia przodem - bo po takim uderzeniu osoby sie w nim znajdujace poniosa najmniejsze obrazenia (ze wzgledu na konstrukcje samochodu i jego systemow
  • Odpowiedz
  • 3
@programista15cm: głównie to nie zadziałał umysł kierującej, ona zrobiła skandynawskie szarpnięcie czyli rzut w prawo, odbicie w lewo i ślizg, abs by tego nie wyratował, może jakaś zaawansowana kontrola trakcji ale nie wiem
  • Odpowiedz
w jaki sposób? Układ ABS sam się diagnozuje i jak coś nie halo to się wyłącza = tak jakby go nie było. Przypadki, gdzie ABS działa wadliwie i w sposób niewłaściwy steruje siłą hamowania to jakieś promilowe przypadki.


@majk_emigrant: auto fabrycznie bez ABSu ma korektory siły hamowania żeby tył nie wyprzedził przodu. Auto z ABSem ale niesprawnym może zacząć tańczyć na drodze
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu:

niepotrzebnie sie tak przejmujesz.
nastepnym razem jak bedzie jechala lesna droga i przy probie ominiecia wiewiorki czy innego lisa bedzie znowu krecic kierownica jak #!$%@?, to barierki juz jej nie uratuja i owinie sie wokol drzewa.
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu: no dobra, baba babą, ale co do cholery zrobil kierowca bmw, bo tego nie rozumiem. Wyprzedzil ja i rozpoczal awaryje hamowanie? Auta przed nim nie staly. Chyba, ze chcial "ukarac" panią za zajmowanie lewego
  • Odpowiedz