Wpis z mikrobloga

@waro:

Podobnym hubem cargo jest Heathrow dla Anglików


XDXDXDXD
Porównywać lotnisko które obsługuje 80 mln pasażerów rocznie do 2,3 mln na Chopina xDxD
I tak każdy wasz argument można obalić gdyby chwile nad tym poczytać.
  • Odpowiedz
@Dentka7: gdybym napisał takie słowa to bez problemu wskazałabyś mój komentarz w którym tak cię nazwałem ale tego nie zrobiłem i na dowód podaję link do całej dyskusji - przejrzyj ją sobie
https://wykop.pl/wpis/74703761/ci-ludzie-promujacy-cpk-a-zwlaszcza-ci-ktorzy-poja
Eh, nie wiem czy już gadam z kobietą czy mężczyną bo nazwałex się Dentka7 czyli w rodzaju żeńskim, piszesz w rodzaju męskim a paska nie masz, ja nie jestem z tego lewactwa które tożsamości płciowe rozróżnia, kurde,
  • Odpowiedz
@kishibashi: Jeśli chodzi o koszta utrzymania lotniska to były by podobne albo mniejsze, bo przeładowane lotnisko CHopina które nie ma już możliwości rozładunku było by po czasie zamknięt. Od poprostu zmiana miejsca lotniska
  • Odpowiedz
@Herubin: Dlaczego nikt nie rozumie że stworzenie CPK jest równe zlikwidowaniu tego w stolicy. Także ruch by był, plus możliwości rozwoju. Koszty w połowie już są pokryte, a Lotnisko Chopina ma wykupione już wszystkie sloty i mają dziesiątki odrzucanych ofert ze względu na brak miejsca na lotnisku
  • Odpowiedz
@Rhimdir: Co ciekawe AIR BP Aramco który jest tam dostarczycielem paliwa do samolotów nie ma tam nawet własnych magazynów paliwa tylko na bieżąco przelewają z cystern na cysterny co jest kpiną jeśli chodzi o lotniska xD
  • Odpowiedz
Wy naprawde nie widzicie różnicy między lotniskami które obsługują 100mln ludzi vs Chopina z około 2,5mln ludzi ? XD
  • Odpowiedz
@Rhimdir: wszyscy widzą różnicę i wiedzą że inwestycje w te obszary są konieczne. Natomiast przeciwnicy pisu widzą w tym plan na drugą Ostrołękę C a prawda leży po środku, byłoby jak z przekopem mierzei. Dlatego dla CPK powiedziany jest stop i podczas tej przerwy chcą przeprowadzić dokładny audyt czy lepiej kontynuować inwestycję czy lepiej wycofać ją i zrobić od nowa w lepszym miejscu lub rozdzielić CPK na kilka osobnych projektów.
  • Odpowiedz
Porównywać lotnisko które obsługuje 80 mln pasażerów rocznie do 2,3 mln na Chopina xDxD

I tak każdy wasz argument można obalić gdyby chwile nad tym poczytać.

Odpowiedz


@Rhimdir: Po pierwsze - jakie 2,3mln na Chopinie?
Po drugie - ale może nie wyrywaj brzydko z kontekstu, co? Bo pisałem, że Chopin przerabia 3/4 cargo w Polsce i podobne proporcje robi Heathrow dla Anglii.
  • Odpowiedz
@waro: 8,3 mln rocznie na szybko szukając. I tak Chopin przerabia dużo cargo ale totalnie nie jest do niego przygotowane, ma za mało magazynow i nie ma możliwosci rozbudowy. A jako ciekawostkę powiem ze jako jedyne lotnisko w Polsce to na Chopina ma zamontowany w płycie system paliwowy który kosztował krocie ale nigdy nie został użyty bo nikt nie chciał zapłacić za paliwo martwe którym trzeba by ten system zalać.
  • Odpowiedz
  • 1
@powsinogaszszlaja mówisz że inwestycje nie ujrzały światła dziennego? Ok, dlatego zróbmy znowu audyt trwający 3 lata a później przed wyborami okaże się po raz 5 że potrzebujemy tej inwestycji ale trzeba będzie się zająć wyścigiem do koryta i znowu skończymy z niczym. A tu już są podpisane umowy, jest wybrana lokalizacja, są inwestorzy.
  • Odpowiedz
  • 1
@aarahon lokalizacja jest idealna, między dwiema dużymi aglomeracjami, wybierana od wielu lat przez kolejne rządy. Lotniska lokalne będą rozwijane i to naturalna kolej rzeczy, a co do kolei jest to przewidziane w budowie CPK więc nie wiem do czego pijesz.
  • Odpowiedz
  • 0
@www_h dlatego ludzie związani z pisem są wymieniani na swoich, będzie audyt i to powinno wystarczyć. Ale nie widzę powodu by podważać zasadność tej inwestycji.
  • Odpowiedz
8,3 mln rocznie na szybko szukając


@Rhimdir: Nope, w ostatnim roku na Chopinie przewinęło się 18,5 mln pasażerów.

I tak Chopin przerabia dużo cargo ale totalnie nie jest do niego przygotowane, ma za mało magazynow i nie ma możliwosci rozbudowy.


@Rhimdir: Dziękuję za argument za CPK ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz