Ci ludzie promujący CPK a zwłaszcza ci którzy pojawili się dopiero po wyborach wydają się coraz bardziej groteskowi i chyba też zdesperowani próbując utrzymać przekaz. Brakuje tylko husarskich skrzydeł (ʘ‿ʘ)
Powiedz, z której strony jesteś, z lewactwa czy z prawactwa?
@aarahon: Z żadnej idioto. Sam fakt ze juz probujesz kogokolwiek kategoryzowac w taki sposob swiadczy o tym jak waskie masz horyzonty myslowe.
Kazda strona ma swoje racje, liczy sie merytoryka. Tak samo jak w przypadku CPK liczy sie merytoryka, ale taki debil jak ty tego nie rozumie, bo nie umiesz nawet przeczytac analizy która odpowiada na wszystkie twoje debilne pytania.
wiecie że to nie jest żaden pomysł pisu, tylko centralny port lotniczy był dyskutowany od prawie 30 lat? Na przestrzeni kilku rządów powstawały analizy i niezależnie która partia była u władzy zawsze wychodziło jedno - jesteśmy w idealnym miejscu i mamy zasoby ludzkie oraz finansowe by stworzyć wielki hub lotniczy i by czerpać z tego niesamowite zyski. Polecam podcast Wiecha na temat CPK.
To jest do tego stopnia potrzebna inwestycja, że ludzi
@kishibashi: nie jestem ekspertem jak wy. Wy jesteście na wszystko co pisiory robili negatywnie nastawieni. Ma to oznaczać że wszystko trzeba udupić. Posłuchaj Profesora Dudka o CPK
Z żadnej idioto. Sam fakt ze juz probujesz kogokolwiek kategoryzowac w taki sposob swiadczy o tym jak waskie masz horyzonty myslowe.
@Dentka7: człowiek - zwierzę, kobieta - mężczyzna, lewactwo - prawactwo - lewica - prawica, ssak - ptak - gad - płaz - ryba - owad. Zrobiłem sobie ćwiczenie i na jego podstawie uznałem że da się tak kategoryzować, ba uważam że mam szersze horyzonty potrafiąc skategoryzować kogoś zgodnie z prawdą
@kishibashi: Żadnym filmem typie, oświeciony nie jestem, tylko potrafię patrzeć biznesowo na różne kwestie. No to jedziemy: 1. Nie ma do czego się odnosić w takim razie. 2. "mamy kilka portów, które obsługują cargo i mają możliwości zwiększenia obsługi cargo. " Port to takie coś nad brzegiem morza (lub rzeki), a lotnisko może być wszędzie. Chyba, że chodzi ci o porty lotnicze, których mamy niewiele, a jeszcze mniejsze możliwości ich rozbudowy.
Zrobiłem sobie ćwiczenie i na jego podstawie uznałem że da się tak kategoryzować
Dlatego masz wąskie horyzonty. Mnie mozesz przypisac do lewicy, prawicy albo centrum. Zalezy od tematu, przypisuj mnie sobie gdzie chcesz. Ja sie nie utozsamiam z zadna ze stron.
Swoja droga piszesz:
nie gardzę obcymi ludźmi
A juz na poczatku wyzywasz mnie "pisowcem", co zakładam ma mi uwłaczac. Ja tu bylem juz wyzywany od platfusów, pisowców i konfederatów. Ludziom i
Dlatego masz wąskie horyzonty. Mnie mozesz przypisac do lewicy, prawicy albo centrum. Zalezy od tematu, przypisuj mnie sobie gdzie chcesz. Ja sie nie utozsamiam z zadna ze stron.
@Dentka7: mi wystarczy zadać ci jedno pytanie - czy ufasz autorytetom politycznym czy uważasz że tylko społeczeństwo może zadbać o nie w całości. To proste.
A juz na poczatku wyzywasz mnie "pisowcem", co zakładam ma mi uwłaczac.
@apaczessi: no polega na tym że jest engagement, wiadomo co zlecający chce i się to kleci. Oczywiście nie jest bzdura pod tezę bo nie kosztowałoby to parę milionów i firma straciłaby reputację, więc jest to robione z maksymalną starannością ale w wiadomym celu. Podkreśla się to co dobre, a to co złe stara się argumentować że nie jest to złe. Robi się analizy, zleca ekspertyzy, tworzy się deck i końcowy raport.
2. Port lotniczy to zupełnie normalne, powszechne pojęcie, mamy ich obecnie 15, a to wcale nie jest mało. Brak możliwości ich rozbudowy to też ślepy strzał, bo większość portów lotniczych w Polsce nie ma większych ograniczeń i były projektowane tak, żeby można było je rozbudowywać, często leżą daleko od miasta, w szczerym polu. Jest wręcz odwrotnie, porty te często cierpią na zbyt mało pasażerów i niską rentowność i jeszcze dużo
mi wystarczy zadać ci jedno pytanie - czy ufasz autorytetom politycznym czy uważasz że tylko społeczeństwo może zadbać o nie w całości. To proste.
@aarahon: W kwestiach strategicznych spoleczenstwo potrzebuje polityków i liderów, wybranych w demokratycznych wyborach, którzy reprezentujac spoleczenstwo beda podejmowali decyzje w spoleczenstwa interesie.
a wskażesz w którym komentarzu cię wyzwałem od pisowców?
No jeszcze czego, przewin sobie. Ciagle chcesz zebym za ciebie robote robil.
W kwestiach strategicznych spoleczenstwo potrzebuje polityków i liderów, wybranych w demokratycznych wyborach, którzy reprezentujac spoleczenstwo beda podejmowali decyzje w spoleczenstwa interesie.
@Dentka7: Aha, czyli tak jak myślałem, stworzyłaś kłamstwo i nie chcesz go udowodnić gdy możesz. Nigdzie, w żadnym komentarzu nie wyzywam cię od pisowców. Czemu łżesz jak pies? W dodatku, jak się okazało, prawacki pies? xD
@Cogito-sum: oj tam oj tam, nie pierwszy nie ostatni, lot i polskie porty lotnicze sa to był wielki pisowski łup, jakby nie był politycznie dogadany to by go tam nie było
na szczęście finansowanie cpk było/jest publiczne to się okaże kto ile wziął za wspieranie pomysłu i wsparcie medialne
@Kagernak: podpisalem te petycje! Ogólnie gość że screena to jeden z głównych ambasadorów CPK teraz. Gość ma CV żeby się wypowiadać ba ten temat, więc polecam jego konto na x.com. tak samo jak wywiad na didaskaliach (yt) https://youtu.be/-XgiG7ldjaI?si=VLeR8kUlDKonUSNU Ogólnie w skrócie argumenty za CPK. Kwestie bezpieczeństwa. Potrzeba mieć możliwości przyjęcia w jednech chwili bardzo dużych dostaw bronii, wojska na czymś lepiej przygotowanym niż Rzeszowska Jesionka, o wyższych nosnosciach pasów, lepszej infrastrukturze.
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
(ʘ‿ʘ)
#cpk #wtf #twitter #heheszki #sejm #polityka #lotnictwo
@aarahon: Z żadnej idioto. Sam fakt ze juz probujesz kogokolwiek kategoryzowac w taki sposob swiadczy o tym jak waskie masz horyzonty myslowe.
Kazda strona ma swoje racje, liczy sie merytoryka. Tak samo jak w przypadku CPK liczy sie merytoryka, ale taki debil jak ty tego nie rozumie, bo nie umiesz nawet przeczytac analizy która odpowiada na wszystkie twoje debilne pytania.
Na
Jeszcze raz, czy podałem argumenty? Tak. Czy mają sens? Tak, nie podważasz ich. No to albo masz odwagę dyskutować, albo milcz.
Jedyne co z siebie wyplułeś, że moja postawa wynika z antypis, choć podałem argumenty, które do pis się nie odnoszą.
Albo podajesz argumenty (skoro powołujesz się na Dudka to weź od niego to co Twoim zdaniem jest prawdą)
@Dentka7: człowiek - zwierzę, kobieta - mężczyzna, lewactwo - prawactwo - lewica - prawica, ssak - ptak - gad - płaz - ryba - owad. Zrobiłem sobie ćwiczenie i na jego podstawie uznałem że da się tak kategoryzować, ba uważam że mam szersze horyzonty potrafiąc skategoryzować kogoś zgodnie z prawdą
1. Nie ma do czego się odnosić w takim razie.
2. "mamy kilka portów, które obsługują cargo i mają możliwości zwiększenia obsługi cargo. " Port to takie coś nad brzegiem morza (lub rzeki), a lotnisko może być wszędzie. Chyba, że chodzi ci o porty lotnicze, których mamy niewiele, a jeszcze mniejsze możliwości ich rozbudowy.
Dlatego masz wąskie horyzonty. Mnie mozesz przypisac do lewicy, prawicy albo centrum. Zalezy od tematu, przypisuj mnie sobie gdzie chcesz. Ja sie nie utozsamiam z zadna ze stron.
Swoja droga piszesz:
A juz na poczatku wyzywasz mnie "pisowcem", co zakładam ma mi uwłaczac.
Ja tu bylem juz wyzywany od platfusów, pisowców i konfederatów. Ludziom i
@Dentka7: mi wystarczy zadać ci jedno pytanie - czy ufasz autorytetom politycznym czy uważasz że tylko społeczeństwo może zadbać o nie w całości. To proste.
@Dentka7: a wskażesz w którym
Oczywiście nie jest bzdura pod tezę bo nie kosztowałoby to parę milionów i firma straciłaby reputację, więc jest to robione z maksymalną starannością ale w wiadomym celu. Podkreśla się to co dobre, a to co złe stara się argumentować że nie jest to złe. Robi się analizy, zleca ekspertyzy, tworzy się deck i końcowy raport.
2. Port lotniczy to zupełnie normalne, powszechne pojęcie, mamy ich obecnie 15, a to wcale nie jest mało. Brak możliwości ich rozbudowy to też ślepy strzał, bo większość portów lotniczych w Polsce nie ma większych ograniczeń i były projektowane tak, żeby można było je rozbudowywać, często leżą daleko od miasta, w szczerym polu. Jest wręcz odwrotnie, porty te często cierpią na zbyt mało pasażerów i niską rentowność i jeszcze dużo
@aarahon: W kwestiach strategicznych spoleczenstwo potrzebuje polityków i liderów, wybranych w demokratycznych wyborach, którzy reprezentujac spoleczenstwo beda podejmowali decyzje w spoleczenstwa interesie.
No jeszcze czego, przewin sobie. Ciagle chcesz zebym za ciebie robote robil.
@Dentka7: dziękuję, czyli jednak miałem rację ;)
@Dentka7: Aha, czyli tak jak myślałem, stworzyłaś kłamstwo i nie chcesz go udowodnić gdy możesz. Nigdzie, w żadnym komentarzu nie wyzywam cię od pisowców. Czemu łżesz jak pies? W dodatku, jak się okazało, prawacki pies? xD
na szczęście finansowanie cpk było/jest publiczne to się okaże kto ile wziął za wspieranie pomysłu i wsparcie medialne
Ogólnie w skrócie argumenty za CPK. Kwestie bezpieczeństwa. Potrzeba mieć możliwości przyjęcia w jednech chwili bardzo dużych dostaw bronii, wojska na czymś lepiej przygotowanym niż Rzeszowska Jesionka, o wyższych nosnosciach pasów, lepszej infrastrukturze.
Komentarz usunięty przez moderatora
@Dentka7: bo ich nigdy nie napisałem xD
@aarahon: czy ty cpiesz idioto?
w sumie pytanie retoryczne, na pewno cpiesz i jestes bipolarny