Wpis z mikrobloga

@An-Dagda: Ta gra jest taka se. System walki jest strasznie drewniany, nawet bardziej niż w Gothicach, ale głównie chyba nie jest za bardzo mięsisty, nie czuć tego czegoś po zadaniu ciosu, jak np. w Dark Sulsach gdzie każdy zadany trafiony cios daje satysfakcję.
Z kolei ma całkiem fajny klimat, ale nie byłem w stanie, pomimo chyba 5 podejść, wsiąknąć w nią na dłużej.
Do Original Sin 1, czy tym bardziej 2
  • 1
chyba nie jest za bardzo mięsisty, nie czuć tego czegoś po zadaniu ciosu, jak np. w Dark Sulsach gdzie każdy zadany trafiony cios daje satysfakcję


@bary94pl: a w tym sensie, ze trafienie tylko zmniejsza HP a nie powoduje fizycznej reakcji u przeciwnika. Takie mocno MMORPGowe, zreszta cala gra jest dosc MMORPGowa.

Z kolei ma całkiem fajny klimat, ale nie byłem w stanie, pomimo chyba 5 podejść, wsiąknąć w nią na dłużej.
@An-Dagda: co mnie jeszcze wkurzało, gra często, szczególnie przy bossach oczekiwała, że będziesz miał w tym momencie najwyższy możliwy level, ze trzy niżej niż boss i przesrane
  • 0
gra często, szczególnie przy bossach oczekiwała, że będziesz miał w tym momencie najwyższy możliwy level


@vulcanitu: no w oryginalnej wersji bylo troche #!$%@? z levelami, ale w developer's cut poprawili