Wpis z mikrobloga

Mam zagadkę czy jeszcze warto kupić sobie PS4? Dostępna jest wersja slim. Interesuje mnie tylko nowa (w żadne używki bawić się nie chce bo jak znam życie spali się to po tygodniu). Widzę ,że można to kupić za 1200. Ps5 kosztuje już 2700, a komp żeby dobrze na nim gry chodziły pewnie podobnie. Nie chce inwestować wiecej niż 1500.Ciekawi mnie ile jeszcze będzie można z takiej konsoli korzystać? Xbox nie byłby lepszy w tej cenie? Nie znam się na tym wcale bo w ostatnie gry grałem w okolicy roku 2010. Chciałem sobie przejść wiedźmina i może jeszcze cyberpunka
#ps4 #gry #wiedzmin3 #xbox
  • 11
  • Odpowiedz
@CzarnyOwiec Xboxa Series X co chwile idzie dorwać poniżej 2k. PS4 tylko używana bo nowa żadnego sensu nie posiada. To nie są awaryjne sprzęty, za okolice 500zl powinieneś dostać dobry egzemplarz.
  • Odpowiedz
@CzarnyOwiec: ale to nie lepiej realnie kupić xbox series s i abonament game pass ta konsola chodzi za 1k z tego co widzę abonament w promce dorwiesz za 200 zł pewnie na rok jak nie dłużej - a będziesz miał next gen w gorszej grafice jak staroć ps4

jakbym miał brać ps4 to typowo używka z 10 grami pewnie za 800 byś wyrwał, no poniżej 1k
  • Odpowiedz
@CzarnyOwiec: nie ma co bać się używek. Odbiór od gościa, poproś o odpalenie gierki, sprawdź pady, czy czyta płyty i kup. Potem serwis, zmiana past i bzikaj
  • Odpowiedz
@CzarnyOwiec: jest sporo dobrych gier na ps4 i nie sluchaj tu malkontentow o tym co sie oplaca. Jedna rzecz tylko ze lepiej brac ps4 pro a nie slim. Sporo gier z pozniejszych czasow tej generacji dziala dobrze na pro a na reszcie powiedzmy wystarczajaco.
  • Odpowiedz