Wpis z mikrobloga

Mam juz dosc. Buduje dom. Chce samemu zrobic elektryke, hydraulike w domu, w sumie wiekszosc co wiem, ze sobie poradze. Ewentualnie bede posilkowac sie youtubem. Wlasnie poklocilem sie z narzeczona, bo stwierdzilem ze sam zrobie meble do kuchnii, a ona na mnie wyleciala z krzykiem, ze mam sie nie dotykac jej kuchnii, ze to chce robic sam, to chce robic sam, jeszcze meble do kuchnii, a przeciez nie jestem stolarzem xD bo ona chce takie systemy w kuchnii miec, a ja nie mam o tym pojecia i nawet nie mam narzedzi stolarskich xD ( mam calego vana narzedzi bo jestem elektrykiem, a moj stary ktory nie zyje byl stolarzem i nie jedna szafke z nim skrecilem). Powiedzcie mi, czy ja sie za bardzo unosze ambicja czy z nia jest cos nie tak? Dodam, ze jeszcze cala budowa jest finansowana z mojej pracy, bo ona siedzi z dzieckiem na codzien. Taki mamy uklad. Mirki, wiem, ze to nie miejsce na sady i terapie dla par, ale co o tym sadzicie? To jedyne miejsce gdzie sie moge wygadac... mial byc pelen szczescia dom, a z dnia na dzien jest coraz gorzej... ( ͡° ʖ̯ ͡°) patrzac na to co niektore rowiesniczki maja ze swoimi facetami, to bylbym noszony na rekach, za to ze chce tyle w domu zrobic i sie staram, a tu takie cos #rozowepaski #zwiazki
  • 30
  • Odpowiedz
  • 0
@PanHeniek45 ale czemu mam placic stolarzowi za skrecenie paru szafek skoro sam bym to ogarnal? Zamawiam plyty na wymiar, skrecam, blat, szuflady wsio, gotowe. A tu takie teksty od niej? Nie wiem, moze ze mna cos nie tak
  • Odpowiedz
Powiedzcie mi, czy ja sie za bardzo unosze ambicja czy z nia jest cos nie tak?


@gekluc: a to źle że chce mieć chociaż jedno pomieszczenie z jej pomysłem? Pomyśl sobie, że typiara ci cały dom urządza, a chcesz mieć swój kącik i ma z tym problem xD
  • Odpowiedz
  • 0