mirko_anonim
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
16
  • Najlepsze
  • Wszystkie komentarze
Runaway28
@mirko_anonim: Jak to mój dalszy wujek kiedys powiedział: Często się kłócim, ciężko czasami razem wysiedzieć, ale bez tej starej jakoś tak pusto by było.
11
LostHoldenCaulfield
LostHoldenCaulfield
7
BlackpillNaCalego
@mirko_anonim: No wow my i tak nie mamy wyboru więc nie wiem po co wgl ten wysryw, wszystko to też kwestia psychiki, jeden wytrzyma całe życie sam, drugi strzeli samobója, jeden wyjdzie do ringu a inny zesra się w gacie ze strachu
2
katka2017
katka2017
@LostHoldenCaulfield: Rozumiem Cię, sama tak nieraz myślę, że nawet jakby "coś", to mam niewiele do zaoferowania, nie mam doświadczenia - a z tego co wiem o sobie, to są to raczej rzeczy negatywne... Musiało by zaistnieć naprawdę ogromne przyciąganie, na które ogólnie iz czasem coraz mniej szans. Druga strona medalu to to, że dla drugiej osoby bardziej się staram, rozwijam się kiedy czuję zainteresowanie, a w spokojnej stagnacji nie za
2
mirko_anonim
mirko_anonim Autor
  • adult
1
daro1
@mirko_anonim: Nie tylko kobieta ale i dzieci. Sądzę że mało kto chciałby się związać z kobietą która nie chce mieć dzieci albo jest bezpłodna i też mało kto byłby w takim jałowym związku szczęśliwy. Natomiast do samej samotności idzie się przyzwyczaić. Tylko odzywają się mechanizmy zastępcze, właśnie psy i koty które zastępują dzieci, ludzie samotni idą w jakieś swoje pasje albo poświęcają się pracy. No ale tacy którzy mogą żyć
1
Dietetyq
Dietetyq
1
katka2017
katka2017
@LostHoldenCaulfield: Ja mam zasady, ale jestem nieatrakcyjna i prawie 40 lat sama. Jak byłam młoda to nikomu się nie podobałam, wszyscy mnie olewali.
1
P.....0
P.....0
@mirko_anonim: no to juz znasz jednego szczesliwego singla 30+. Mati, milo poznac :) A wpis occzywiscie z anonima.czyli gowno zarzutka 0/10
0
mirko_anonim
Anonim (nie OP): Jestem po 30-tce i jestem szczęśliwy kawaler :)

─────────────────────