Oglądałem dzisiaj Skodę Scalę 137k przebiegu 2019 rocznik. Pierwszy raz mam do czynienia z jednostką 3 cylindrową.
Jeździ tutaj ktoś Skodą Scalą lub innym modelem Skody z jednostką 1.0 110/115 KM w manualu?
Czy normalnym zjawiskiem jest delikatnie drżenie w kabinie (głównie na kierownicy) jak się stoi na jałowym biegu? Zauważyłem też, że po przekroczeniu 155 km na autostradzie gdzie testowałem auto, również czułem delikatne drżenie. To też jest normalne? Bo na niższych prędkościach wszystko było ok.
@mariusz_and: sorry, że tak wołam, ale jeździłeś wersja z Basic i Full i czy możesz powiedzieć czy na światłach mijania jest tyle samo światła i jedyna różnica to drogowe, kierunki i doświetlanie zakrętów?
@LipaStraszna: VAGowskie 1.0 to chyba najgorsze silniki tego typu na rynku jeżeli chodzi o kulturę pracy i charakterystykę. Raczej poszukaj jakiejś Fiesty/Ecosporta albo czegoś od Kii/Hyundaia.
@trzaichlac69: to było delikatne drżenie, a nie telepanie, ale dzięki za info.
@bidzej No właśnie sam już nie wiem, bo najwięcej złego czytałem o 1.2 R3 w poliftowych Astrach K. To silniki nie od PSA tylko GM i bardzo dużo negatywnych opinii :(
@LipaStraszna Basic tylko bo tylko to było na ruszcie, ale w octavii i superb miałem AFS i lepiej świeca bez dwóch zdań. @bidzej chyba?? To takie są czy nie, piszesz z doświadczenia czy internetowo doktoryzowałeś się z R3 vaga i innych marek, #!$%@? ludzie skończcie szerzyć internetowe mity i legendy.
@mariusz_and: z doświadczenia. VAGowskie 1.0 po pierwsze telepią się chyba najbardziej ze wszystkich, a do tego mają nieprzyjemną charakterystykę, gdzie poniżej 2.5-3k rpm nie dzieje się nic, a potem auto rwie do przodu (na tyle, na ile te 100+KM pozwala oczywiście). EcoBoosty i t-GDi rozwijają moc dużo bardziej płynnie i liniowo, pracują też przyjemniej.
#!$%@? ludzie skończcie szerzyć internetowe mity i legendy.
@mariusz_and: aaaa myślałem, że jeździłeś Scala w wersji LED Basic i Full. Z tego co czytam na forach to tego nie ma co porównywać do Octavii i Superba, bo tam są Full LED jeszcze bardziej zaawansowane :)
Mi chodzi o porównanie w realnym użytkowaniu Basic i Full w Scali. Bo jeżeli faktycznie mijania świecą podobnie, a jedyna różnica to drogowe i kierunki, to modeli z Basic jest od groma na rynku.
Po 4 latach malzenstwa wlasnie zdradzila mnie zona, bylismy w trakcie kupna domu. Wesolych Swiat wszystkim. Nie mam sily. Moj uwczesny swiat ruchnal, dodam ze na emigracji nie mam rodziny. #zycie #przegryw #zwiazki #depresja #zdrada
Jeździ tutaj ktoś Skodą Scalą lub innym modelem Skody z jednostką 1.0 110/115 KM w manualu?
Czy normalnym zjawiskiem jest delikatnie drżenie w kabinie (głównie na kierownicy) jak się stoi na jałowym biegu? Zauważyłem też, że po przekroczeniu 155 km na autostradzie gdzie testowałem auto, również czułem delikatne drżenie. To też jest normalne? Bo na niższych prędkościach wszystko było ok.
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #samochody #skoda #volkswagen #pytanie #ciekawostki
3cylindry nie mają kultury pracy, ale nie objawia się to w sposób drżenia.
@bidzej No właśnie sam już nie wiem, bo najwięcej złego czytałem o 1.2 R3 w poliftowych Astrach K. To silniki nie od PSA tylko GM i bardzo dużo negatywnych opinii :(
@mariusz_and: z doświadczenia. VAGowskie 1.0 po pierwsze telepią się chyba najbardziej ze wszystkich, a do tego mają nieprzyjemną charakterystykę, gdzie poniżej 2.5-3k rpm nie dzieje się nic, a potem auto rwie do przodu (na tyle, na ile te 100+KM pozwala oczywiście). EcoBoosty i t-GDi rozwijają moc dużo bardziej płynnie i liniowo, pracują też przyjemniej.
odwrócę pytanie: jeździłeś 1.0 EB albo
Mi chodzi o porównanie w realnym użytkowaniu Basic i Full w Scali. Bo jeżeli faktycznie mijania świecą podobnie, a jedyna różnica to drogowe i kierunki, to modeli z Basic jest od groma na rynku.