Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jak to jest ze sklepami rowerowymi, czy można sobie przymierzać różne rozmiary? Nigdy nie byłem w takowym, a upatrzyłem fajny model szosy endurance i wg kreatora producenta, właściwym rozmiarem ramy byłaby zdecydowanie "L", natomiast mój wzrost łapie się także w mniejszej rozmiarówce "ML" - zgadza się, chodzi o Gianta. Mój wzrost to 185.
Tak więc finalnie nie będzie problemu, aby sobie poprzymierzać w markowym sklepie? Nie chodzi mi oczywiście o jakiś fitting - jestem amatorem, entuzjastą.

#rower #szosa #gravel #rowery

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: grap32
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

czy można sobie przymierzać różne rozmiary?

@mirko_anonim: Można, ale spora szansa, że nie mają pełnej rozmiarówki, więc trochę sobie być może będziesz chodził. I tu trzeba uważać, bo czasem przedsiębiorczy sprzedawca powie, że "pan sobie ustawi" i będzie dobry. Żebyś nie skończył tylko z rowerem w złym rozmiarze.

Poza tym sprzedawcy pewnie chętnie pozwoli przymierzyć, bo jak będzie Ci wygodnie, to rower praktycznie kupiłeś w myślach. Tylko wskazówka: nie wyglądaj
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @kamillosbombos: @Paczek_w_masle @noopek2 @sargento @teryuu: było tak jak napisaliście, luźna atmosfera jakbym rozmawiał z kumplami i bez problemu usiadłem na oba rozmiary. Panowie proponowali nawet przejażdżkę na parkingu, ale z racji, że miałem jeansy, a rowery nie miały platform to podziękowałem. Po powrocie zakupiłem sprzęt drogą wysyłkową i taki finał sprawy. Pozdro

@programista15cm: wypad trollu

• Odpowiedz
Po powrocie zakupiłem sprzęt drogą wysyłkową i taki finał sprawy.

@mirko_anonim: to troszkę nieładnie. Zapytałeś przynajmniej chłopaków w sklepie za ile mogą ten rower faktycznie sprzedać? Jak o tej porze roku dalej stał w sklepie, to możliwe, że dostałbyś podobną cenę jak w necie.