Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem początkujący w temacie #motoryzacja, niedługo oddaję nowy #samochod na pierwszy, bezpłatny, podtrzymujący przegląd w #aso.
Przez niecały rok przejechałem nim mniej niż 2000 km.
Poza ogólnym sprawdzeniem z przybiciem pieczątki, chcę poprosić o:

- naprawę/reset czujnika ciśnienia opon (wskazuje niskie pomimo pompowania)
- założenie chlapaczy
- podpięcie kamerki do bezpieczników (tryb parkingowy) i schowanie kabli pod uszczelkami
- sprawdzenie układu hamulcowego (na początku był głośniejszy przy ruszaniu, to chyba oznaka naturalnego docierania się?)
- pisemne oświadczenie, że woskowanie nadwozia i podwozia (wyszczególnione części) + naklejenie folii PPF u innego detailera nie naruszy kilkuletniej gwarancji

Przy okazji jestem ciekaw, czy powinienem już mieć zmieniony olej silnikowy, i kiedy/jak wymienić filtry powietrza w klimatyzacji (czystość powietrza jest dla mnie bardzo ważna). Zauważyłem też, że lekko wykruszył się lakier przy jednej z tylnych lamp, nie wiem, czy mogę coś z tym zrobić. Będę wdzięczny za wszystkie szczegółowe rady! #samochody #auto #auta #serwis #warsztat



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Dipolarny
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

mirko_anonim - ✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem początkujący w temacie #motoryzacja, n...

źródło: RE-VOLT-Classic-10

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: wymiana oleju przede wszystkim. Jak nowy silnik to warto najpierw zmienić po jakiś 500km, potem po 1000, 5000 i potem już normalnie co 8-10/rok

ps te 2K w rok to z jedna dwie trasy, czy obijanie się po mieście? jak używasz tego auta? bo większość nowych szybko można zepsuć, w sensie silnik do wymiany, przez jazdę na krótkich odcinkach.
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @Kotouak @xede Czasami przydaje się do małych tras i dużych zakupów.