Wpis z mikrobloga

#blender #grafikakomputerowa #modelowanie3d
Siema Miraski, podpowiecie mi czemu w Sculp Mode z narzędziem Grab i po odbiciu w osi X przypisuje mi się dodatkowy punkt zaczepienia gdzieś na ścianie? Przez to ta ściana wygina się jak jakiś Pringles i zniekształca całą bryłę. Bądźcie wyrozumiali, dopiero się uczę ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
BonifacyDX - #blender #grafikakomputerowa #modelowanie3d
Siema Miraski, podpowiecie m...

źródło: blender

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 2
@BonifacyDX pierwsze co mi przychodzi do głowy to spróbuj wycentrować model, i upewnij, się, że skala modelu to 1,1,1

(To raczej problemu nie rozwiąże, choć kto wie, w każdym razie to dobra praktyka xD)
  • Odpowiedz
@BonifacyDX: Za bardzo nie rozumiemy co autor ma na myśli. ALE - możliwe że obiekt ma przesunięty środek ciężkości (był przesuwany w trybie edycji), albo był obracany (co ma wpływ na kierunek późniejszych przekształceń) ;)
  • Odpowiedz
  • 1
@BonifacyDX pilnuj sobie tej osi zawsze i wszędzie, jak byłem zielony w blenderze to zawsze miałem miliard problemów właśnie przez niepilnowane osi oraz skali, z fartem hehe
  • Odpowiedz