Wpis z mikrobloga

@bidzej: i co ciekawe "nerdy" się tym podniecają.
A to jeden z głównych czynników który skreślił ten samochód gdy wybierałem auto. Podejrzewam, że nie tylko u mnie.
i co ciekawe "nerdy" się tym podniecają.


@majk3l: ludzie, którzy uważają to za dobre rozwiązanie to idioci, z którymi nawet nie mam zamiaru podejmować dyskusji.
I nie są to "nerdy", tylko wyznawcy Tesli. Bardzo podobni do wyznawców Apple. Nieważne jak bardzo producent ich ukochanych sprzętów pluje im w twarz, oni i tak go czczą i nie dopuszczają nawet myśli, że istnieją lepsze rozwiązania.
Nie zauważyłem nikogo, kto by powiedział że usunięcie manetek to był dobry pomysł.


@gonzo91: dla mnie to rozwiązanie to jest dyskwalifikacja Modelu 3 jako samochodu, który w ogóle mógłbym rozważyć. A ty wyjeżdżasz z tekstem, że to najlepszy EV.
Podejrzewam, że nie tylko u mnie.


@majk3l: dokładnie tak. Rozważałem przez chwilę Model 3 jako służbówkę w DE, ze względu na korzystne opodatkowanie - ale nope, to urąga godności człowieka, podobnie jak brak wybieraka kierunku jazdy, który został zastąpiony suwakiem na tablecie.
@gonzo91 to prawda, testowałem Teslę parę godzin i te kierunkowskazy w przyciskach jakiś debil wymyślił. Zjeżdżasz z ronda i musisz pamiętać że przyciski są odwrotnie więc trzeba nieintuicyjnie wcisnąć ten po lewej o ile się w niego trafi
I jeżeli brakujące manetki dyskwalifikują u Ciebie samochód to chyba skupiasz się nie na tych rzeczach co trzeba przy wyborze pojazdu.


@gonzo91: w wyborze samochodu skupiam się przede wszystkim na tym, żeby dało się nim normalnie jechać w każdej przeciętnej sytuacji drogowej.
Wsiądź w samochód, wjedź na rondo i spróbuj bez patrzenia na kierownicę zrobić na niej cokolwiek, co sobie zamierzyłeś. A później sobie wyobraź, że musisz w takiej sytuacji trafić
@yoda-komoda: @bidzej Tez nie widziałem nikogo kto by pochwalał kierunkowskazy w kierownicy. @majk3l Pokaż choć jednego kandydata który sie podnieca ta zmianą.
Ale jak ktoś sobie ceni jak auto jeździ to własnie Tesla jest spoko wyborem. Po miesiącu jeżdzenia bez manetek jak wsiadłem do auta z manetkami to zdziwiłem się jak nieintuicyjne są dla mnie, bo nadal przycisków nie mam opanowanych i w 10% sytuacji jest to problemem. Skrzyżowania i ronda
@zibizz1:

taki test, jak ktoś to przełknie to przełknie także dużo innych rzeczy w których Tesla kuleje, a których nie widac na pierwszy rzut. Mniej potem takich mocnych narzekaczy


Czyli Tesla wcale nie chce sprzedawać więcej aut? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@gonzo91 i tak liczba klientów na Tesle jest dość ograniczona, to jej nie poszerzy
@PiotrFr: NIe, chodzi o to że Tesla nie chce mieć niezadowolonych klientów. Zadowoleni mało pisza w internetach. lepiej sprzedać 100 i mieć 99 zadowolonych którzy nagonia kolejny 1000, niz sprzedać 200 i mieć 50 niezadowolonych którzy odstrasza 10tys

Tesla to naprawdę taka sekta do której potrzbne jest wprowadzenie innych uzytkowników. Najpierw komus sie pokazuje wszystkie zalety(moc, FSD, tanie ładowanie w domu) a potem jak ktoś juz jest napalony to jest mowa
@zibizz1: czyli jednak nie chcą sprzedawać więcej, mimo zapowiedzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tesla ma najmłodszych właścicieli pośród wszystkich marek, dla takich to nie problem.
Problemem tylko jest to, że młodzi mają mniej pieniędzy, więc liczba klientów nie może rosnąć od pewnego momentu