Wpis z mikrobloga

@ReeceWithouterpoon: tak sobie wmawiaj xD
Owszem są gry gdzie różnice w ustawieniach są minimalne a zjadają masę fps, ale to często przez słabą optymalizację. Pamiętam jak w AC Odyssey obniżenie jakości nieba dodawało sporego boosta do fps a praktycznie nic nie zmieniała poza wyglądem chmur na niebie xD
  • Odpowiedz
@Runaway28: Na 4090 pójdzie mi pewnie na moim oledzie1440p z dlss 3.5 i fg pewnie spokojnie powyżej 120 fps z path tracingiem.

Nie rozumiem czemu ludzie wymagają, żeby gry działały na najwyższych ustawieniach na sprzęcie ze średniej albo niskiej półki.

Z tego co widziałem gra nawet na medium i low wygląda bardzo dobrze.
  • Odpowiedz
Nie rozumiem czemu ludzie wymagają, żeby gry działały na najwyższych ustawieniach na sprzęcie ze średniej albo niskiej półki.


@scriptkitty: 4080 to średnia półka? Mocna odklejka xD To wysoka a twój 4090 to 0,1% rynku.
  • Odpowiedz
@Megawonsz_dziewienc: no ale anal wake 2 ma niskie ustawienia dość mocno wyżyłowane (podobnie jak starfield), nie oglądałeś materiału że tak gadasz głupoty jak z tą odyseją? Gdzie nie masz pojęcia czym są wolumetryczne chmury vs płaska bitmapa i jest to dla Ciebie to samo tylko pierwsze zjada fps xD
  • Odpowiedz
@Megawonsz_dziewienc: najlepsze są w ms flight sim i powodują problemy z wydajnością ale tu należy podziękować silnikowi siedzącemu na jednym rdzeniu.
Kontynuując, naprawdę uważasz, że między low i ultra w AW2 jest przepaść i pierwsze powoduje krwawienie oczu a drugie to klasa i tak się powinno grać i granie na low to oszukiwania siebie?
  • Odpowiedz
@vulcanitu: A Pan Kurteczka tylko zaciera rączki jak taki żydek z szeklami w oczach, bo będzie mógł wydać jeszcze gorsze karty na kolejną generację z jeszcze wyższymi cenami, a gracze to kupią jak ostatni frajer i biznes będzie się dalej kręcił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
4080 to średnia półka?


@L3gion:
@Runaway28: No i jak włączycie sobie DLSS i FG na tej karcie to spokojnie dostaniecie dobrą wydajność na wysokich ustawieniach.

Path tracing w tej chwili jest zarezerwowany na najbardziej wydajny sprzęt bo to wciąż eksperymentalna technologia.

A Remedy to firma która wywodzi się z demosceny i zawsze byli pionierami w dziedzinie grafiki.
  • Odpowiedz