Witam wszystkich na kilka godzin przed premierą katastrofy pod tytułem #citiesskylines2
Już tego wieczoru tysiące graczy odkryje jak #!$%@? można zoptymalizować grę. Z00mer coding + b00mer management = piękna porażka. Zakładając, że ekipa weźmie się do poprawek jak CDPR to w okolicy 2026 będziemy mogli spodziewać się wreszcie grywalnej gry
Niestety królem citybuilderów wciąż pozostaje Simcity 4
@jmuhha: szczerze mówią CSL1 to jest malowanie krajobrazow + użeranie się z upośledzonym AI kierowców. Tam nie ma żadnych ekonomicznych wyznań. Natomiast Simcity mimo 20 lat wciąż jest najbardziej zaawansowaną grą o tworzeniu miast
@adwersarz: no nie, chyba że miałeś mody na hajs. W simcity 4 gram po dzisiaj i wciąż trzeba się namęczyć aby spiąć budżet i w miarę zadowolić mieszkańców szpitalami, szkołami, policją
zdążą wydać kilkanaście DLC przekraczające cenowo wartość podstawki
@MajsterZeStoczni: pierwsze 2-3 DLC to będą jakieś gównoskórki do budynków i muzyczka do radia np. na święta i znając życie i Paradox, to taniej jak po 99 zł to nie będą. Potem dodatek rozbudowujący mechanikę za połowę, albo 3/4 ceny podstawki XD
@SzubiDubiDu: Czyli co, Paradox na premierę dostarczy max średnią grę, a później będzie rozwijał ją poprzez milion dlc? Wow, jestem pewien, że nikt nie mógł się spodziewać takiego obrotu sprawy.
Gdzieś mi mignęła wiadomość, że CS2 nie będzie mieć wsparcia warsztatu Steam
@PanHeniek45: będzie dedykowane rozwiązanie do tego
@Drmscape2: Potwierdzam, ma być narzędzie już wbudowane w grze. Rozdział na mody i assety, które będzie można pobrać bezpośrednio. Tak ma być w wersji PC, na konsole ma być ograniczone.
@SzubiDubiDu: jest jeden król city builderów a wlasciwie to 1 sekretarz. Workers and Resources: Soviet Republic. Zadnych dlc, mnostwo modow i paskudna realistyczna grafika. Kocham i nienawidze
Już tego wieczoru tysiące graczy odkryje jak #!$%@? można zoptymalizować grę. Z00mer coding + b00mer management = piękna porażka. Zakładając, że ekipa weźmie się do poprawek jak CDPR to w okolicy 2026 będziemy mogli spodziewać się wreszcie grywalnej gry
Niestety królem citybuilderów wciąż pozostaje Simcity 4
#citiesskylines
@SzubiDubiDu: chyba city skylines 1
Czyli kilka lat, jak z każdą grą Paradoxu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@MajsterZeStoczni: pierwsze 2-3 DLC to będą jakieś gównoskórki do budynków i muzyczka do radia np. na święta i znając życie i Paradox, to taniej jak po 99 zł to nie będą. Potem dodatek rozbudowujący mechanikę za połowę, albo 3/4 ceny podstawki XD
Obecnie mam RX580, z tą nową może chcieć na medium 30 klatek dostanę xD
@lewymaro: witam w klubie, ja mam jakieś AMD co też ma 8gb vramu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@MajsterZeStoczni: DLC - tryb foto umożliwiający robienie pięknych fotek zachodów słońca na tle "skyline" miasta ;)
@Sierzant_Cruchot: Gdzieś mi mignęła wiadomość, że CS2 nie będzie mieć wsparcia warsztatu Steam
@dominowiak: to już jest w grze na starcie
@PanHeniek45: optymalizacja, a raczej jej brak
@PanHeniek45: będzie dedykowane rozwiązanie do tego
@Drmscape2: Potwierdzam, ma być narzędzie już wbudowane w grze.
Rozdział na mody i assety, które będzie można pobrać bezpośrednio.
Tak ma być w wersji PC, na konsole ma być ograniczone.
Zadnych dlc, mnostwo modow i paskudna realistyczna grafika.
Kocham i nienawidze