Ktoś ma doświadczenie z przerzucaniem tekstur z Substance Paintera do 3ds Max + vray? Ewentualnie wydaje mi się, że ktoś będzie dobry w materiały vrayowe/PBR i będzie w stanie mi podpowiedzieć co źle podpinam. Gównopodgląd z Paintera wygląda lepiej niż render z vraya i nie wiem już co pozmieniać - model/teksturki muszą być ok, bo w SP wygląda w miarę. To powinien być taki siatkowany materiał na gąbkach słuchawek
@GrzegorzPorada: w SP jako template na start dałem "VrayMtl - Specular Glossiness" Nie wiem jakie powinny mieć Color space transfer function te mapy od reflection glossines i reflection. Każda opcja daje inny wynik i nic nie wygląda dobrze.
Ewentualnie wydaje mi się, że ktoś będzie dobry w materiały vrayowe/PBR i będzie w stanie mi podpowiedzieć co źle podpinam.
Gównopodgląd z Paintera wygląda lepiej niż render z vraya i nie wiem już co pozmieniać - model/teksturki muszą być ok, bo w SP wygląda w miarę.
To powinien być taki siatkowany materiał na gąbkach słuchawek
#3d #grafika3d #vray #substancepainter #3dsmax #3ds
Nie wiem jakie powinny mieć Color space transfer function te mapy od reflection glossines i reflection. Każda opcja daje inny wynik i nic nie wygląda dobrze.