Wpis z mikrobloga

Nigdy nie byłem zwolennikiem modyfikacji samochodów i nie znam się na tego typu sprawach. Zastanawiam się w jaki sposób mogę jakoś zmienić wygląd tego samochodu? Zastanawiałem się nad czarnymi felgami i w środku zamontowanie nawigacji. W temacie nawigacji to wie ktoś ile by kosztowało zamontowanie oryginalnej nawigacji w takim samochodzie? Nie jakiegoś radia tylko zmiana deski rozdzielczej itd. I czy wgl da się tak xD macie jakieś pomysły odnośnie modyfikacji?

#motoryzacja #samochody #samochod #carboners #modyfikacja #bmw #mechanikasamochodowa #ankieta #nawigacja #majsterkowanie
Infiniti46 - Nigdy nie byłem zwolennikiem modyfikacji samochodów i nie znam się na te...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 24
@paczelok to się wiąże z większymi kosztami biorąc pod uwagę ze to samochód który jest w rodzinie od 2012 roku, dostałem go, czyli ponad 10 lat to wiem ze to zadbany egzemplarz i nie będzie z nim niespodzianek. Tak z ciekawości coś bym przy nim pomodził dla zabawy nie ingerując mocno.
@Infiniti46: Aż dziwne, że nikt nie wspomniał o takich oczywistych rzeczach jak: oklejenie karbonem środka, światłowód przyklejony do deski i boczków, ledowe kierunkowskazy(koniecznie dynamiczne), ledowe podświetlenie tablicy, ledowe ringi, projektor loga bmw działający podczas otwarcia drzwi, kolorowy przycisk start stop, gałka z m pakietu, 3 paski na gril w kolorze loga m, felgi 20", obniżenie o kilka cm, chińskie zderzaki z m pakietu i naklejka m3 na tylną klapę. https://www.youtube.com/watch?v=2bClO_6rDVM
@Infiniti46 a po co Ci mistrzu oryginalna nawigacja? Mam u siebie, to po 5 sekundach wylaczylem. #!$%@? z plytami do map, dziala to jak gowno, jedynie ze wyglada lepiej niz polac plastiku. Jak bardzo chcesz to zmien felgi, czy czarne beda pasowac do takiego lakieru? Watpie. Z rozmiarem felgi tez nie przesadzaj bo geometria sie zmieni i moze sie gownianie prowadzic + przy wiekszym kole, bo obstawiam ze na takie chcesz zmienic,