Aktywne Wpisy

ograniczona +158
#slubodpierwszegowejrzenia pa jakiego mam zegarka
źródło: image
Pobierz
Ana77 +10
Jak się oduczyć tego fatalizmu? Mam 34 lata i od lat wydaje mi się, że nic w życiu mnie nie czeka - nic dobrego. W sensie, że już minął czas na ułożsnie sobie życia. Chciałabym mieć ten optymizn, że jeszcze będzie fajnie. Im się jest starszym tym bardziej doskwiera samotność, może dlatego. Właśnie standardowo sobie popłakuje nad swoim życiem i jego bezsensem. W każdym razie mając taki nastrój nawet nie próbuje niczego

Cześć,
czy to naprawdę takie dziwne, że mając 22 lata nie mam konta na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i Tiktoku? Jedyny, który mam to WhatsApp na służbowym telefonie, ale używam go tylko do rozmów służbowych.
Nie mam znajomych, dziewczyny, więc posiadanie konta na portalu społecznościowym mija się z celem. Z kim miałbym rozmawiać? Chyba sam ze sobą, bo innej opcji nie widzę.
Studiuję i wiem, że grupa ma swoją grupę na Messengerze, ale mnie tam nie ma i nie czuję potrzeby, żeby tam być (ponad połowa studiów za mną). Poza tym nie wychodzę zbytnio z domu, wiec nie odczuwam potrzeby kontaktowania się z ludźmi.
Jednak ostatnio zostałem zmuszony do tego, żeby pójść na imprezę rodziną (której nie lubię). Poszedłem z niechęcią. W pewnym momencie podszedł do mnie kuzyn, który powiedział, że chciał mnie znaleźć na Facebooku i dodać do znajomych, ale nie udało mu się to. Powiedziałem, że nie mam konta. Na co on odpowiedział „Jak to nie masz? Wszyscy mają. Nie kontaktujesz się ze znajomymi?”. Nie wiedziałem co powiedzieć, więc zachowałem się jak dorosły człowiek, odwróciłem się i poszedłem gdzieś indziej.
#rodzina #pytanie #pytaniedoeksperta #psychologia
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
nie masz ok, tez nie mam tiktoka, insta ale czy robie jakis wysryw tutaj?