Aktywne Wpisy
śpicie już?
Przed chwilą jechałem na rowerze i jakaś #!$%@? małolata (na oko 17-18 lat) darła ryja na ulicy po czym dobiegła do mnie i chciała mnie zrzucić z roweru XD i do mnie z tekstem "ty też #!$%@? z Ukrainy"? No #!$%@?łem się i zacząłem się drzeć na nią i jej cisnąć od #!$%@? i szmat itp. po czym jak zobaczyła, że mówię po Polsku to do mnie z tekstem w stylu "dobrze,
No i przecież te trzy spółki to są dwie różne grupy kapitałowe podległe pod różnych ministrów żeby nie było xD
@bori: zapomniałeś dodać, że za kible odpowiada PKP* Kible SA, która podlega jeszcze pod innego ministra
*zbieżność skrótów
@aegispolis: woźny to osobna firma bo jest na b2b
@bori:
A rozdzielanie zarządcy dworców ma też sens dlatego że nie wszystkie dworce są w rękach PKP. niektóre są np własnością gminy
Moim faworytem jest fakt, że na stacji mogą być tory należące do 5 różnych właścicieli z "PKP" w nazwie
@bori: Bzdura. Na Kolei jest właśnie wszystko poukładane. Masz jasno kto jest zarządzą.
@bori: Nie, masz PKP PLK. Możesz mieć co
I zważ że pisałem o torach, a nie liniach kolejowych w rozumieniu ustawy o transporcie kolejowym, a to jest różnica. I oprócz torów PKP PLK, są też tory PKP Intercity, PKP Cargo, PKP SKM i PKP SA. O spółkach - córkach tychże to już nawet
@bori: No to mówisz o bocznicach (czyli odpowiednikach drogi zakładowej)