✨️ Obserwuj #mirkoanonim Czy to można sklasyfikować jako mobbing? Jestem na etapie poszerzania kompetencji do szukania nowej pracy i szczerze myślę o zwróceniu się do psychiatry na konsultację i ewentualne l4.
Pracuję w nowej firmie od 3 miesięcy, mam umowę na 2 lata. Od początku był problem z tym, żeby ktoś mnie w tej pracy uczył - kierowniczka kazała 2 pracownicom mnie uczyć, a one nie zawsze chciały, bo miały tak dużo roboty, że wolały wybrać ochrzan za to, że mnie nie uczą niż, ze się nie wyrobiły. De facto i tak dostawały, bo pracy jest tak wiele, że trzeba byłoby być chyba robotem, aby się wyrobić. Ja przez 1,5 miesiąca pracy odrabiałam zaległości w tej firmie... po tym czasie dostałam nowe obowiązki, gdzie oczywiście dostałam sprawy zaległe i cały czas kierowniczka dawała mi coś nowego do pracy, a potem opierniczała, że zrobiłam coś trochę mniej pilnego od bardzo pilnego (miała też problem z powiedzeniem mi co jest najpilniejsze, bo ona nie ma czasu, by stać przy mnie (a potem idzie sobie do wc na 8 minut wiele razy dziennie, albo krząta się po firmie), a gdy poświęciła te 2 minuty to wychodziło na to, że mam zrobić 5 spraw w tym samym czasie, które wymagają dużej ilości skupienia (dokumenty na kilkadziesiąt-kilkaset tysięcy zł..). Za każdym razem kiedy jej ktoś mówił, ze się nie wyrabiamy to argumentowała to tym, ze jak była na naszym stanowisku z inną koleżanką, to zawsze się wyrabiały i miały czas na pogawędki. Ostatnio zwolniła się koleżanka, która była aż gnębiona (moim zdaniem). Przychodziła przed zaczęciem pracy i po zakończeniu, ledwo wychodziła na 5 min zjeść, cały czas pracowała, a kierowniczka potrafiła jej ciągle wygarniać, że sobie olewa pracę i od razu wyskakiwała z pretensjami. Z nią nie dało się normalnie pogadać - próbowałam. Robi się czerwona i mówi cały czas to samo. Za każdym razem za mało robimy, źle i wgl. Raz dyrektorka dowiedziała się, że czegoś nie umiem to zaprosiła kiero do siebie i ja trochę ochrzaniła. Ta potem się wyżywała, mówił