Wpis z mikrobloga

@TakiGupiZeSzok: co

takie same jak narzekanie na belke skretna w pugach/citroenach/renault gdzie w zasadzie calosciowy remont zawieszenia to bylo ~700zl
a wystarczylo nawet na forda focusa spojrzec z wielowahaczem i zawieszenie wychodzilo nawet drozej niz te skretne belki, przy czym nie wytrzymywalo 15-20 lat i jeszcze trzeba bylo robic geometrie przy kazdym grzebnieciu

no ale łomatko 700 zl naprawa nie kupowac XDDDDDD

Wszyscy wszedzie piali, ze francuza z belka to nie,
Siłowniki, gruszki, LDS, wahacze, i inne #!$%@?


@TakiGupiZeSzok: czyt. wymieniales wszystko jak leci nawet jesli nie bylo takiej potrzeby, wiec co w tym dziwnego

PS. wiesz, że komplet wahaczy do a4 b5 lemfordera na przod kosztuje ponad 2200 zl to sa audi do okolo 2001 roku, lub ew. vw do ok 2005

no i bardzo mi przykro, ale to nie wytrzymuje tyle ile kompletnie odbudowane zawieszenie w twoim citroenie
@Norskee wymieniałem wszystko jak leci bo lał mi silownik prawy, 2 gruszki były walniete więc za jednym rozbieraniem jak i tak już miałem u mechanika to chyba bez sensu było robić połowicznie temat, żeby się zaraz te niewymienione części rozsypały. Może i wytrzyma to się następny właściciel dowie.
@TakiGupiZeSzok: no ale jak widzisz do 21-letniego zwyklego audi tez komplet wahaczy na przod to ponad 2200zl
do tego daj sprezyny, amortyzatory, lozyska amortyzatorow, i inne "#!$%@?" jak u ciebie, bo w sumie juz rozebrane + robocizna i tez sie zaraz zrobi 5 kola
jak sie generalke robi to wszedzie wychodzi drogo

no i nie zasze trzeba silownik wymieniac, bo czesto da sie je po prostu zregenerowac.
@Norskee siłowników w C5 x7 się nie regeneruje i nie ma zamienników ;)

tylko takie zawieszenie w audi jak ktoś ma smykałkę to sobie sam zrobi powiedzmy. A już w C5 to tak łatwo nie jest i są procedury wymiany, spuszczanie ciśnienia itp. Jak sobie sam wcześniej grzebałem przy w BMW czy mercedesie to tutaj rozłożyłem ręce i musiałem dać do mechanika. Oczywiście po pierwszych przygodach z mechanikami i tak sam musiałem
@Merkowsky no fajnie, ale miałem do wymiany również lejący silownik. Sferę próbowałem sam odkręcać zanim dałem go do mechanika. Nawet sam sobie narzędzia budowałem dobrej operacji i się nie udało. Rozumiem że rozmawiamy o x7 i kosztach wymiany w tym pojeździe? ;)