Wpis z mikrobloga

@Merkowsky to mnie wyszło lat temu z 3-4 za tą robotę około 1300zl za robociznę. I ogólnie miałem problem, żeby znalazł się ktoś kompetentny do tej roboty i uwazam, że nie znalazłem takiego człowieka. Byłem u kilku i każdy po innym poprawiał. Błędy typu dolanie lhm do lds, nieprzykrecony wahacz i po takich przygodach postanowiłem się pozbyć tego samochodu.

Uważam, że to był mój najprzyjemniejszy samochód. Ale nie miał go kto
  • Odpowiedz
@Merkowsky śmieszne jest to, że miałem w okolicy takiego francuza Dżordża co w ASO we Francji robił w latach 90 i się przeprowadził do Polski i mial serwis francuskich pojazdów. To mi nie wymienił centralnej sfery bo nie umiał podobno, i musiałem kogoś innego znowu szukać. Samochód był w 4 warsztatach łącznie na ogarnięcie przedniego zawieszenia xD
  • Odpowiedz
@TakiGupiZeSzok no niestety to fakt, że znalezienie kogoś kompetentnego do hydro nie zawsze jest łatwym zadaniem, ale jak już znajdziesz, to koszty eksploatacji nie są wygórowane. Najczęstszym błędem jest dolewanie ldsu na opuszczonym aucie jedynie z poziomu przycisku w aucie - gdy ktoś później będzie chciał poprawnie sprawdzić stan oleju lds w układzie i podłączy diagboxa by opuścić maksymalnie auto to wylewa się kupa oleju że zbiorniczka, a i nie rzadko
  • Odpowiedz
@TakiGupiZeSzok: W Polsce jest paru magików od tego zawieszenia, ale to fakt znaleźć dobry warsztat żeby ci ogarnęło zawieszenie to ciężko. Co do kosztów to władowałeś ponad 6000zl ale masz spokoj i przez długi czas tam nic nie dołożysz
  • Odpowiedz
@Merkowsky tak tak, też przerabiałem po kupnie diaga, po pierwszym i drugim mechaniku. Na szczęście przeczytałem o tej ewentualności wcześniej i na odkręconym opuszczałem zawieszenie i miałem szmaty przygotowane do odciągania ldsu, i się nie zawiodłem :)
  • Odpowiedz
@adrekw13 spokój ma nowy właściciel bo miałem dość xD ogólnie był sprawny ten samochód po tych naprawach i naprawdę fajny, ale miał z 230 przebiegu i po przekalkulowaniu ile włożyłem w zawias przedni (który pewnie sam dobiłem swoją jazdą), ile ten samochód jest warty i ile jeszcze zostało do zrobienia ewentualnie w przyszłości czyli dwumas, wtryski, dwie turbiny, i zawias tył ( w momencie sprzedaży nic nie wskazywało na to, żeby
  • Odpowiedz
  • 0
@jmuhha aluminiowy wielowachacz jest fajny dopóki nie pęknie w najmniej niespodziewanym momencie i nie wyladujesz na drzewie.. Fajny jest też dopóki nie musisz wydać całej wypłaty na komplet wachaczy lemforder.
  • Odpowiedz