Wpis z mikrobloga

Na systemie kradzieży mocno się zawiodłem we wieśku. Liczyłem że to będzie jak w większości grach czyli trzeba się skradać lub wybrać odpowiedni moment by dobrać się do wartościowych przedmiotów, a tu można brać co wlezie bez obaw że cię złapią. Niestety zwykle zbiera się jakieś małowartościowe śmieci :(
@Ilirian: System kradzieży to był typowy CD Projekt.
Wiedźmin klimatem i fabułą zmiażdżył rynek ale jak się przyjrzeć samemu gameplayowi to to było strasznie niedociągnięte gówno.
System kradzieży był, zrobili go ale widocznie nie mieli czasu już tego dopracować i wdrożyć w całym świecie więc zostawili tylko w kilku miejscach i to też podejrzewam, że przypadkiem.
To samo potem zrobili w Cyberpunku tylko już na dużo większą skalę i nie pykło,
@jabol6000: no nie wiem, jesteś wieśniakiem który gada z wiedźminem który pokonał przed chwilą potwora który rozgrywał twoich kumpli na pół. Patrzysz jak #!$%@? Ci chate i wpadasz na pomysł żeby mu #!$%@?ć. Jak dla mnie system w wiesku jest właśnie dobry.
Na systemie kradzieży mocno się zawiodłem we wieśku. Liczyłem że to będzie jak w większości grach czyli trzeba się skradać lub wybrać odpowiedni moment by dobrać się do wartościowych przedmiotów, a tu można brać co wlezie bez obaw że cię złapią. Niestety zwykle zbiera się jakieś małowartościowe śmieci :(


@Ilirian: w sumie w rzadko której grze kradzież była tak prosto, dobrze i satysfakcjonująco zrobiona jak w Gothicach
@Tasde: bez przesady z ta fabuła, przechodzę 3 raz i widzę wiele mankamentów.
Najgłupsza i najbardziej wybijająca z klimatu jest misja z ta sztuka teatralna xD szczególnie jeśli zdecydujemy się aby to była komedia, tam jest jedna opcja dialogowa gdzie Geralt ot z dupy staje się wodzirejem xD ogolnie cały ten segment w novigradzie jest strasznie średni, nie rozumiem jak można było np wyciąć misje z infiltracja naglfaara a zostawić np