Wpis z mikrobloga

@WielkiNos: To jest właśnie ta "wyedukowana żeńska część społeczeństwa". Później unia i inne rządy mogą się chwalić, że więcej kobiet ma "wyższe wykształcenie" niż mężczyzn.
  • Odpowiedz
wracaj do piaskownicy uderzyć grabkami o piach bo na poziomie dziecka jest twoja retoryka


@Cztero0404: https://fdds.pl/

Organizacja którą sam wspieram. Rocznie przelewem kilka set złotych na tą organizacje.

Mam nadzieję że nie będziesz się wykręcał i pajacowal, i zrobisz przelew co też udokumentujesz.
  • Odpowiedz
  • 0
ale o wuj ci chodzi? że jest różowa okładka, czy że ktoś se napisał pracę dyplomową o tym co mu się podoba? XD


@mrrru no przecież napisałam.. tam stylistycznie pasuje brokat i go zabrakło.
  • Odpowiedz
Po co społeczeństwo płaci podatki na studia które nie dają żadnego przełożenia na jakąkolwiek wartość dodaną (czy to będzie PKB, czy większa wiedza o świecie, większa jakość życia)?


@Phallusimpudicus: Tak jakby te wasze gównobudownictwa i inne robolskie kierunki, gdzie 95% absolwentów po pięciu latach studiów ledwo dorównuje intelektem pierwszym naczelnym, które zeszły z drzew, coś dawały światu i zwiększały jakość życia xDD
  • Odpowiedz
@WielkiNos: ja pisalem o Beatlesach magistra : D choc bez serduszek. Promotor chcial bysmy pisali na temat tego co nas interesuje. (Kierunek filologia angielska) temat o znaczeniu beatlesow w kulturze, zmianach jakie zaczeli/zainspirowali itp.
  • Odpowiedz
@Phallusimpudicus:
1. żadne studia nie powinny być darmowe
2. limity miejsc są problemem tylko w upaństwowionym systemie nauczania wyższego, jeśli już mają istnieć to zgadzam się z tym, że kierunki medyczne i techniczne powinny mieć je zniesione.
3. Wartość dodana może być liczona nie tylko w ekonomicznej kalkulacji opartej na wycenie danego działania. Nie zgadzam się z tym, że jedynie twarda wiedza techniczka czy jakakolwiek inna może tworzyć wartość dodaną albo
  • Odpowiedz
Tak jakby te wasze gównobudownictwa i inne robolskie kierunki, gdzie 95% absolwentów po pięciu latach studiów ledwo dorównuje intelektem pierwszym naczelnym, które zeszły z drzew, coś dawały światu i zwiększały jakość życia xDD


@Clermont: Jak masz na myśli politechniki budowlane to mijasz się całkowicie z prawdą, w ogóle twój komentarz jest trochę za długi jak wystarczyło napisać takie samo merytorycznie "nie zesraj się"
  • Odpowiedz
1. żadne studia nie powinny być darmowe

2. limity miejsc są problemem tylko w upaństwowionym systemie nauczania wyższego, jeśli już mają istnieć to zgadzam się z tym, że kierunki medyczne i techniczne powinny mieć je zniesione.

3. Wartość dodana może być liczona nie tylko w ekonomicznej kalkulacji opartej na wycenie danego działania. Nie zgadzam się z tym, że jedynie twarda wiedza techniczka czy jakakolwiek inna może tworzyć wartość dodaną albo być przydatną
  • Odpowiedz