Wpis z mikrobloga

Byłem wczoraj obejrzeć Hondę Civic VIII TypeR championship white z 2010 roku za 60k stan "igiełka"

Na grupie hondy na FB, pod moim postem, gość napisał, że ma auto którego szukam.

Więc do niego napisałem i pytam o wszystkie szczegóły związane z autem. Skąd sprowadzony, rocznik, przebieg, ostatnie naprawy, stan karoserii, podłogi, wnętrza, więcej zdjęć, numer vin. "Jest teraz w Krakowie na studiach, więc nie ma jak sprawdzić VIN ani wysłać więcej zdjęć. Stan igła, bardzo zadbany egzemplarz"

Mówię trudno, już tyle szukam, jadę obejrzeć te 13 letnią igiełkę za 60 tysięcy XD

Trasa 390km, godzinę przed przyjazdem telefon, o której będę .

Dojeżdżam na miejsce. Wyskakuje mi przed bramę chudy Kajtek z koprem pod nosem i włosami nadchodzącymi na oczy. Mówi, że zawoła ojca bo on z Krakowa dopiero wrócił.

Wychodzi taki facet, widać, że połknął cały granulat dla cwaniaków i mówi, że bym od razu silnik odpalił, bo na zimnym najlepiej wszystko usłyszeć. Ale najpierw co, to dotknąłem silnika, a on bardzo ciepły ( ͡° ͜ʖ ͡°) palone było przed moim przyjazdem i aby nie ostygł bardziej kazał odpalać XD

Przechodzimy do oględzin, gdy Kajtek wyjechał tym autem z garażu. Co od razu rzuca się w oczy:
- rocznik jednak 2009 XD nie wiedzieli czy ze Szwecji czy Szwajcarii sprowadzony i brak książki serwisowej
- Białe felgi, każda obita od krawężników
- wgniota na lewym nadkolu w miejscu rantu
- drzwi pasażera mają szparę przy słupku A wielkości dwóch palców, a przy słupku B odstają od karoserii
- szyba frontowa, wymieniona (to akurat nie ma znaczenia)
- środek XDDDDDDDD dziura w fotelu kierowcy po pecie, w około fotela na wykładzinie dziury po fajkach.
- kierownica jak przy przebiegu 400k, gałka zmiany biegów to samo.
- połamane maskownice słupka C
- klimatyzacja nie działa
- szyba na tych krzywych drzwiach pasażera nie działa
- gruba warstwa lakieru ponad 900 mikronów na dole prawego nadkola plus dół słupka A po otwarciu drzwi.

Mówię mu, że na przegląd byśmy pojechali jeszcze.
Januszek mówi, że najpierw mam powiedzieć czy chce to auto, bo szkoda paliwa na przeglądy.

Mówię mu, że za 60k to napweno nie i po przeglądzie będziemy rozmawiać.

Przegląd wyszedł ok, spód zdrowy. Ale Janek nie dał mi się autem przejechać XDD no to mówię mu, żeby na jedynce poleciał do 8 tysięcy obrotów i szybko zmienił bieg.
Nie mógł wbić 2 biegu XDD

Wracając już na jego posesję, Kajtek, jego mama, dziadek, babcia cała rodzina zleciała się zobaczyć ostatni akt przedstawienia.

- i jak bierze pan to auto?
- zaczynając od tego, że auto było uderzone dwa razy w prawy bok...
- #!$%@? nie znasz się to się nie wypowiadaj!!!!
- miernik, lakieru, raport internetowy, oględziny auta, potwierdzają to co mówię
*Protokół niezesrajsie*

Dołączyła się mama Kajtka, żebyśmy bzdur nie opowiadali, bo w internecie głupoty piszą.

Powiedziałem, że nie chcę tego samochodu i pojechałem do domu.

#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa #honda #januszebiznesu
#logikaniebieskichpaskow #krakow
Atypical - Byłem wczoraj obejrzeć Hondę Civic VIII TypeR championship white z 2010 ro...

źródło: received_1450918218984363

Pobierz
  • 284
  • Odpowiedz
@Atypical: Miałem to gówno 2009 ale z silnikiem 1.8 po mapie. Twarde zawieszenie, zaczyna jechać cokolwiek od 4.5 tys obrotów. Nie skręca. BMW e39 touring prościej 2x zaparkować niż tym badziewiem (promień skrętu). Znana usterka w tym paździerzu to ruszające się oparcia fotela kierowcy -trzeba rozbierać i tulejki wymieniać. Trzeszący plastik od wybieraka zmiany biegów - poradziłem sobie tak, że smarem wypsikałem. Wyciszenie - gówniane.
Piksele w wyświetlaczu - od radia
  • Odpowiedz
Ale i tak prym jeśli chodzi o trzymanie ceny wiodą małe SUVy, weźmy ix35, nowy w 2013 startował od 68k, teraz 10 lat później i po przejechaniu 200k km ceni się go 45k-55k, a wersje na bogato potrafią być wyceniane na 60k+ xD

Straszne czasy na kupowanie aut dla szarego kowalskiego


@Rick_Sanchez: Bo #!$%@?ło ceny nowych aut. 30%, 50% czy ile chcesz utraty wartości to trzeba liczyć od następcy, a nie
  • Odpowiedz
@dlomlo: Ja miałem farciocha jak #!$%@?. Szukałem Saaba 9-3 Aero 2.0T w manualu. W okolicy 50km trafiła się sztuka, z niskim przebiegiem, full książką i fakturami niemieckimi, gazem założonym 8k km wcześniej xD (potwierdzone bo do tych samych gości jeździłem, co ten gaz zakładali) na gwarancji. Troche pomodyfikowana, obniżona, wsadzony topowy IC, hirshowa kiera, elementy itp itd... ale w automacie :D Nie mogłem przepuścić takiej okazji :D Kontakt z poprzednim właścicielem
  • Odpowiedz
@toshibaas: Tutaj akurat nie o niego mi chodziło aczkolwiek powiedzmy, że jego też zaliczam do tej grupy, ale nie uważam za jakiegoś szkodliwego po prostu jest sobie tam jakiś facet co chodzi po komisach i ceny aut mówi tak go odbieram trochę jak taki vloger co pojedzie na przykład do USA i pokazuje co jest tam w spożywczym tak go postrzegam. Ja miałem na myśli pana zarębskivlog przede wszystkim gdzie chłop
  • Odpowiedz
@LipaStraszna raportami można wiele sprawdzić i odsiać złom xddddddd

Raporty to gówno dla debili, którzy nawet nie potrafią doczytac że dostawcą nie gwarantuje prawdziwości danych tam zawartych. Samochody z wgniotkami i obcierkami są opisywane jako powypadkowe ze szkodami opisanymi jako szkody na wiele tysięcy euro bo są wycenione na podstawie zagranicznych stawek ASO które często przekraczają wartość samochodu.
  • Odpowiedz
@LipaStraszna raportami można wiele sprawdzić i odsiać złom xddddddd

Raporty to gówno dla debili, którzy nawet nie potrafią doczytac że dostawcą nie gwarantuje prawdziwości danych tam zawartych. Samochody z wgniotkami i obcierkami są opisywane jako powypadkowe ze szkodami opisanymi jako szkody na wiele tysięcy euro bo są wycenione na podstawie zagranicznych stawek ASO które często przekraczają wartość samochodu
  • Odpowiedz
@imargam_2137: Auta są ok. Natomiast jest jedna rzecz, spora część tych samochodów w tej cenie nie ma wartości kolekcjonerskiej. Ta honda akurat ma, bo wyprodukowali ją jak dobrze pamiętam w 1000 sztuk. Pewnie zadbane modele, z niskim przebiegiem, nie ruszane blacharsko i lakierniczo trzymają cenę i będą dla kogoś ciekawym kąskiem. To też ostatni typeR bez doładowania z silnikiem K20.
Widzę jak na przestrzeni lat zmieniły się ceny pewnych samochodów. I
  • Odpowiedz
@Atypical: Nie obraź się proszę, ale koncept zakupu civica type r w tej budzie za 60k jest mocno niewłaściwy. One przed kowidem było po 25 w ładnym stanie to po pierwsze. Po drugie nawet przy dzisiejszych cenach dopłacać 20 k do białego to bez sensu. Po trzecie przy cenie 60 jak bym zobaczył że drzwi krzywe i szpachla na aucie to bym sobie kazał zwracać hajs za podróż.
Nie powiem, też
  • Odpowiedz
@Ulfric_Stormcloak: chyba z konia spadłeś. Jak piszesz igła to ma być igła i koniec. Wiek nie ma znaczenia. Uwierz mi, da się kupić auto które ma 20 lat a wygląda prawie jak fabryka. Podam ci przykład bmw e46 330. Gnój kosztuje 20k i nie ma na to klienta a kolega miał igłę i sprzedał za 70k. Ale wszystko się zgadzało, przebieg udokumentowany, serwisy też, pierwszy lakier i mechanicznie w najlepszym porządku.
  • Odpowiedz
@Ulfric_Stormcloak:

A jeśli sprzedający napisze prawdę, że auto miało obcierke itp, to żodyn pajac nie zadzwoni, bo przecież bite xd


Ja bym powiedział, że większość dobrze patrzy jak wszystko jest na dzień dobre napisane. Wtedy bardziej można ufać względem innych rzeczy czy co było robione. Jak ktoś raz z czymś skłamie, to dla mnie auto jest skreślone i żegnam się. Zazwyczaj później to samo auto oglądam na grupach w tagu #
  • Odpowiedz