Aktywne Wpisy
matigala +129
Bogaci rodzice to #!$%@? master klucz do sukcesu. Pracuję od 17 roku życia, począwszy od guwnorobot skończywszy na jakiś menagerskich stanowiskach i #!$%@? #!$%@? z tego mam. Gdzie dom, luksusowy samochód i jeszcze czas dla samego siebie? Nie dali nigdy. A taki seba co chodziłem z nim do szkoły, rodzice prowadzili hurtownie materiałów budowlanych już od lat '90 zawsze był we wspaniałej kondycji psychicznej, świetne samopoczucie, nigdy problemów, w klasie uchodził za
derton778 +13
Poznałem dziewczynę, byliśmy na kilku randkach. Na majówkę mamy razem jechać z naszymi wspólnymi znajomymi do #chorwacja. Ale jak pomyślę, że ktoś ją przede mną peklował to jakoś mi się odechciewa, ciężko mi sobie wyobrazić jakąś dłuższą relację z takimi dziewczynami. Co robić?
#rozowepaski #logikarozowychpaskow #zwiazki #seks #randkuj z wykopem
#rozowepaski #logikarozowychpaskow #zwiazki #seks #randkuj z wykopem
#motoryzacja #motory #motocykle
@mikeeho: mam rower, bardzo lubie na nim jezdzic jednak srednia infrastruktura dookola mnie jest i tez gorzej z jakimis dalszymi wypadami
2k ciuchy i 5-6k moto lub ok 2k ciuchy, ~3k kurs, z
Jak chcesz wyższą bez prawa jazdy?
@Dupcia2214: jak ty piszesz że żadnego doświadczenia na moto nie masz i chcesz 130 #!$%@?ć xdddd, naucz się najpierw kontrolować pojazd i hamować i skręcać przy <50kmh , pokory do motoru trzeba bo to nie zabawka dla dziecka, 130kmh to cie zmiecie jak ty myślisz żę moto to takie same kierowanie jak samochó
@PiotrFr: ludziom się wydaje że jak autem tyle jechali to na motorze wszystko to samo, i nie ma podmuchów wiatru, skręcanie takie same, o przeciwskręcie nic nie wie a hamować nie umie
@Dupcia2214: jeszcze se popatrz na ubiór
@Dupcia2214: honda cbr i cbf, yamaha ybr na przykład
@Dupcia2214: tez tak mówiłem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@zielony_goblin: jeżeli mówimy o motorowerach to tak. Jeżeli o motocyklach to tak jak @mariecziek z dużą przewagą dla ER6, bo ma wszystkie systemy, jest tani i fajnie można