Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim! Chciałem wam opisać swój problem z PS5 i podpytać o parę rzeczy związanych z wysłaniem konsoli do sony.

Więc zaczęło się ok.2 tyg temu. Konsole posiadam od premiery i 2 tygodnie temu nagle konsola zaczęła się wyłączać podczas grania po ok.10-15 min, tak jakbym wyjął konsole z wtyczki po ponownym uruchomieniu wyskakuję informacja, że konsola została źle odłączona i bla bla.

Na początku myślałem, że problemem jest kurz, brud w konsoli itp ale po zaniesieniu do serwisu gościu stwierdził, że to nie wina zabrudzenia, więc na dobrą sprawę zostaje mi wysłanie tej konsoli do sony. I tu mam do was parę pytań.

1.Czy ktoś miał podobny problem z wyłączającą się konsolą po krótkim czasie podczas grania?
2.Czy jeśli plomba gwarancyjna jest zerwana ciągle mogę wysłać konsole do naprawy do Sony?
3.Ile to mniej więcej będzie kosztować?
4.Gdzie to trzeba wysłać i ile mniej więcej czekać? I czy to idzie pocztą polską?
5.Czy po naprawie mam jakąś gwarancję?

A tak na koniec tylko dodam, że problem wydaję się poważny, masę postów na reddicie a sony milczy. Wydać 2300 na konsole i po 2 latach płacić znowu za naprawę to jakieś nieporozumienie z ich strony.

#ps5 #ps4 #playstation #sony
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@plytadvd: A sprawdzałeś w grach w wersji na ps4 i ps5? Bo na przykład podczas grania w gry z 4 w ciągu 40 minut (ile testowałem) było okej ale w przypadku wersji na ps5 pada w ok.10 minut jak nie szybciej.
  • Odpowiedz