Aktywne Wpisy

SystemHalted2_0 +424

dream_big +5
Dlaczego mężczyźni chcą mieć dzieci? Tym bardziej w tych niestabilnych czasach obecnie gdzie miliarderzy są wściekli, że nie produkuje się nowych niewolników do ich fabryk jak m.in. Elon Musk kiedyś wspomniał.
Po co brać czujące stworzenie na ten świat gdzie tak ciężko jest nam obecnie żyć? Ja się pytam. Mimo to wielu mężczyzn na aplikacjach randkowych dają, że chcą kiedyś mieć. Kobieta bierze i tak większość obowiązków co może dla nich być
Po co brać czujące stworzenie na ten świat gdzie tak ciężko jest nam obecnie żyć? Ja się pytam. Mimo to wielu mężczyzn na aplikacjach randkowych dają, że chcą kiedyś mieć. Kobieta bierze i tak większość obowiązków co może dla nich być





Northrop XP-79
W 1942 roku Jack Northrop opracował myśliwiec w układzie latającego skrzydła, który miał być napędzane silnikiem rakietowym. W styczniu 1943 roku USAAF (United States Army Air Force) zleciło wykonanie dwóch prototypów, które nazwano XP-79. Planowano użycie silnika firmy Aerojet o ciągu 8.9kN (907.5kg) jednak ze względu na niezadowalające osiągi postanowiono go zamienić dwoma turboodrzutowymi jednostkami Westinghouse 19B o mocy 5.1kN każdy (łącznie 1040kg ciągu). W związku z niepowodzeniem w wykorzystaniu napędu rakietowego, zakończono dalszy rozwój dwóch pierwszych prototypów. W przeciwieństwie do innych maszyn, pilot XP-79 leżał w kabinie, co miało pozwalać na wytrzymywanie większych przeciążeń w trakcie lotu. Aby chronić pilota, maszynę skonstruowano w technologii samonośnej poprzez spawanie elementów ze stopu magnezu, których grubość wachała się od 3.2mm przy krawędziach spływu do 19mm przy krawędziach natarcia. Najbardziej nietypowym miał być sposób atakowania przez myśliwiec wrogich samolotów – taranowanie. Pierwszy i zarazem ostatni lot odbył się 12 września 1945 roku. W trakcie powolnego obrotu wzdłuż osi lotu stracono kontrolę nad maszyną. Pilot testowy Harry Crosby próbował się ewakuować, lecz został uderzony przez obracający się samolot i spadł na ziemię ze skutkiem śmiertelnym. W krótce po tych wydarzeniach cały program został anulowany.
Podstawowe dane techniczne (XP-79B):
Załoga: 1
Długość: 4.26m
Rozpiętość skrzydeł: 11.58m
Wysokość: 2.31m
Masa własna (pusty): 2650kg
MTOW: 3932kg
Napęd: 2x Westinghouse 19B 5.1kN (520kg) ciągu – silniki turboodrzutowe
Vmax: 880km/h | 475kts
Prędkość przelotowa: 770km/h | 420kts
Prędkość wznoszenia: 20m/s
Pułap: 12000m (40000ft)
Zasięg: 1598km | 863nmi
#lotnictwo #samoloty #inzynieria #ciekawostki #historia #gruparatowaniapoziomu #hobby #aircraftboners #zainteresowania
Do obserwowania: #whangarzeumajstra - jak komuś podobają się moje wypociny
źródło: 4562158900_e0584bd743
Pobierzźródło: Northrop_XP-79
Pobierzźródło: XP-79-crosby-960_640
Pobierzźródło: XP-79-1200_480
Pobierzźródło:
Pobierzźródło: maxresdefault
Pobierzźródło: northrop_xp-79b
Pobierzźródło: 450912-F-9999X-1001
PobierzTreść została ukryta...
Treść została ukryta...
Treść została ukryta...
@MajsterZeStoczni: skąd taki pomysł? mając taką przewagę technologiczną, naukową, przemysłową i surowcową, dlaczego w ogóle rozważano taranowanie?
@MajsterZeStoczni: "wahała".
źródło: s-l500
Pobierz- A Teraz ziomuś połóż się tutaj
-w tej trumnie ze skrzydełkami?
-tak
-potem się rozpędzisz. Ale tak zajebsicie rozpędzisz! i przyjebiesz w drugi samolot. Musimy sprawdzić czy taranowanie działa
-my name is Steve-o senior and welcome to jackass