Wpis z mikrobloga

Komedia. Wczoraj miałem wypadek, gość mi wjechał w tył na skrzyżowaniu. Po spisaniu oświadczenia, dzwonię do Link4, bo nie zaszkodzi poprosić o poradę czy o czymś jeszcze powinienem pamiętać, czy może coś powinienem ogarnąć jeszcze na miejscu zdarzenia. W sumie dość szybko się udało do konsultanta jakiegoś dostać, ale był zupełnie niepomocny. "Ja nie wiem" itd. Wieczorem napisałem zgłoszenie reklamacyjne, w którym za przykład przytoczyłem PZU gdzie mam polisę na motocykl i gdzie w podobnej sytuacji konsultant udzielił mi po wypadku wszelkich informacji i wykazał się sporą troską. Ogarniał, że rozmawia z osobą, która w ciągu ostatnich 60min uczestniczyła w wypadku i może być skołowana, a na pewno zdezorientowana. Właśnie dostałem info z Link4, gdzie mnie informują, że moja reklamacja została przekazana do PZU Pomoc do rozpatrzenia. Nie wiem czy się śmiać. Jeszcze mi zostało 11 miesięcy polisy prawie, ale następna będzie raczej gdzieś indziej, bo im coś nie styka.

#zalesie #ciekawostki #wypadek #ubezpieczenie #link4 #heheszki
eloar - Komedia. Wczoraj miałem wypadek, gość mi wjechał w tył na skrzyżowaniu. Po sp...

źródło: Page 1

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@eloar: Weź też pod uwagę że studenciak na Call Center robi za najniższą krajową czy tam +3-5zł/h nie ma co od nich dużo wymagać. Aczkolwiek zamiast mówić nie wiem, mógł Cię przecież przełączyć dalej... PS. czy Link 4 nie jest częścią PZU ?
  • Odpowiedz
  • 1
@moka1116: biorę to pod uwagę. Każdy ma prawo czegoś nie wiedzieć, może zupełnie się nie orientować, ale jak piszesz, powinien być w stanie gdzieś człowieka przekierować, gdzie powinni się lepiej orientować. Fakt, że konsultant nie ma takiej możliwości, nie wie jak to zrobić, albo nie wie w ogóle, że warto to zrobić to nie jest wina konsultanta, tylko firmy, bo ktoś gdzieś zawiódł ze skryptami, czy szkoleniem. Stąd moje zgłoszenie
  • Odpowiedz
@eloar: Na przyszłość dzwoń do ubezpieczyciela sprawcy bo to on za to odpowiada i Ci powie wszystko czego potrzbuje żeby realizować szkodę. Pamiętaj że przysługuje Ci auto zastępcze z OC sprawcy. Bezpłatnie. To najlepiej załatwiać bezgotówkowo z OC . ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Dorth: na swoim wycinku OC mam od razu wpisany numer kontaktowy, to łatwiej do tego sięgnąć. Teoretycznie to mógłbym do swojego banku zadzwonić, bo teoretycznie w ramach konta mam usługę 'concierge'.

Tak, będę ogarniał bezgotówkowo i na pewno chcę auto zastępcze na okres naprawy.
  • Odpowiedz
No, link4 to wyjątkowy syf, dużo miałem z nimi niefajnych przejść. Jednak warto dopłacić do polisy i miec porządnego ubezpieczyciela


@windwalker03: tylko przy OC to osoba której wyrządziłeś szkodę będzie się martwić kontaktem z twoim ubezpieczycielem a nie ty. Chyba że masz OC w warcie i po sprzedaży samochodu dalej będą chcieli żebyś płacił bo ich system nie przyjął rezygnacji.
  • Odpowiedz
  • 0
@biskup2k: no dotąd z Assistance nie było kłopotu u nich. Poza tym mam jeszcze NNW i AC u nich na ten pojazd. Po wczoraj to tak sobie myślę, że procedurę warto odwrócić. Warto aby zawsze przy likwidacji szkody, sprawy załatwiało się przez swojego ubezpieczyciela, a on potem już to TU sprawcy będzie chargował. To by zachęcało do wybierania dobrego towarzystwa przy zakupie OC, a nie tylko najtańszego.

@pilkarskiefakty_com może,
  • Odpowiedz