Wpis z mikrobloga

Wizyta w salonie zweryfikowała plany - Rebelki to nie moja bajka, obawiam się że scrambler Hondy który ma wyjść też. NC750X bliżej - ale to wielkie strasznie. Potrzebuję małego i lekkiego motocykla adwenczer

Jakie są doświadczenia mireczków z Hondą CRF? Mowa o wycieczkach jedno/kilkudniowych, boczne drogi, gorsza asfalty, szutry, czasem przelot ekspresówką. Na pewno wiem że musiałbym zrezygnować z kostki, albo mieć 2 komplety kół, ale tyłek mi nie odpadnie? Postrzegałem CRF jako sprzęt do orania pół a to w sumie taka mała Africa.
#motocykle #honda #crf
Pobierz jedzczarnekoty - Wizyta w salonie zweryfikowała plany - Rebelki to nie moja bajka, ob...
źródło: comment_1673266791M77osPJYvo39LEVQgp40bC.jpg
  • 80
@jedzczarnekoty: ciężko znaleźć lepszy. Tylko nie rozumiem po co zmieniać opony. Prędkości na tym są takie że jedziesz na oponie która przyda ci się w terenie, a nie odwrotnie. Obawiam się że nie bardzo wiesz czego potrzebujesz.
@erdetmxt: to dobrze jak robią ( ͡° ͜ʖ ͡°) CB500X mierzone, za wysoko środek ciężkości, motocykl dla mnie trudny do ogarnięcia, podobnie jak Africa.
@bocznica: tylko słyszałem że na dłuższej trasie po asfalcie kostka jest męcząca. A ja dobrze wiem czego potrzebuję tylko nie wiem czy jest to na rynku. Kiedyś to samo robiłem na MZ ETZ - asfalt spoko, polna droga spoko, motocykl 150kg, pięknie
@jedzczarnekoty: Troche motocykl do niczego. Ani nie pojedziesz gdzieś dalej, bo za mało mocy. Ani w teren, bo zawieszenie dobija (no chyba że ważysz 60kg). Tylko cena jest spoko. Ale po zakupie trzeba dopasować za pare koła do siebie. Dodatkowo jakość słaba co widać po testówkach, bo farba odchodzi wszędzie i zarysowuje się od samego patrzenia. Moim zdaniem lepiej coś używanego kupic za te cene, albo coś droższego, co będzie na
CB500X mierzone,

@jedzczarnekoty: nie jest tak źle, sam wziąłem na pierwszy motocykl, bo jest właśnie jednym z łatwiejszych do manewrowania. Ale to sprzęt na asfalt, lub dobry norweski szuter a nie bezdroża.
@jedzczarnekoty: bardzo dobry pomysł, ale zwykła wersja, a nie rally. Tańszy, a ewentualne braki (w porównaniu do Rally) da się tanio załatać.
Opony stockowe są OK własnie na takie zastosowanie jak podałeś.
Jakoś wykonania jest w porządku, farba schodzi z ramy (jak w każdym enduro/dualsporcie) w okolicy butów.

Przelotowa komfortowa to 110kmh, zawieszenie nie dobija na normalnych drogach szutrowych, ale łatwo to "poprawić" twardszą sprężyną.

Jakbyś miał dokładne pytania, to wal
@perseweratywnosc: Tak, o CRF300. Siadłem na tym w salonie i myślałem że się przewrócę bo tak siadło zawieszenie że stopka zaczęła przechylać motor w prawo. Co do alternatyw, to właśnie troche ich mało. natomiast wolałbym wybrać voge 300 rally niż crf, tańszy a oferuje te same właściwości. KTM 390 adventure to troche nie motor na bezdroża, bo to raczej duke 390 tylko z innymi kołami. ani to prześwitu nie ma, ani
@jedzczarnekoty mam małą crf rally od może 2 miesięcy, ale przejechałem tylko kilkaset km więc doświadczenia jeszcze niewielkie ale coś już mogę napisać. Jest to moto którym spokojnie da się zrobić dalekie trasy o ile pogodzisz się z niższą prędkością przelotową i praktycznie żadna ochroną przed wiatrem. Dlaczego chciałbys rezygnować z kostki? ta oryginalna opona dobrze radzi sobie na asfalcie