Wizyta w salonie zweryfikowała plany - Rebelki to nie moja bajka, obawiam się że scrambler Hondy który ma wyjść też. NC750X bliżej - ale to wielkie strasznie. Potrzebuję małego i lekkiego motocykla adwenczer
Jakie są doświadczenia mireczków z Hondą CRF? Mowa o wycieczkach jedno/kilkudniowych, boczne drogi, gorsza asfalty, szutry, czasem przelot ekspresówką. Na pewno wiem że musiałbym zrezygnować z kostki, albo mieć 2 komplety kół, ale tyłek mi nie odpadnie? Postrzegałem CRF jako sprzęt do orania pół a to w sumie taka mała Africa. #motocykle #honda #crf
@CptYolo: też się napaliłem na Afrykę, myślę sobie no to jest sprzęt. A gdzie tam, ni #!$%@?. Na co mi takie wielkie coś. Tutaj zostało to fajnie podsumowane
@MisPalkis: ale coś czuję że zwykła wersja L, muszę je koniecznie porównać na żywo, jak ten wyświetlacz widać. Bo "mocowanie nawigacji" mi się w ogóle w Rally nie podoba, tak samo kolor, wolałbym szary. Więc trzeba by w L kupił ładną szybkę, no i pomodzić przewód od hamulca, nie wiem kto go tak wysoko puścił ¯\_(ツ)_/¯
@MisPalkis: w Rally jest niby wyżej. A wiatr nie przeszkadza, ale mimo wszystko taka małą szybką żeby choć nawigację schować nie pogardzę. Teraz coś takiego mam i jest spoko, ale i tak piździ, więc to nie osłona dla mnie
@jedzczarnekoty: za te same pieniądze masz ktma 390 adventure. Moc 44 KM.Lepsze amortyzatory waga ta sama. Tylko koła odlewane i z przodu chyba 19 cali.
dziękuję serdecznie za opinię (。◕‿‿◕。) Nic tylko zamawiać! Bezpośrednie porównanie GSa i CRFki. Właśnie tego mi było trzeba.
@jedzczarnekoty: ja mam zarówno GSa jak i CRF300L, i generalnie są to motocykle do innych zastosowań (co jest oczywiste), natomiast wszystko zależy, jak chcesz je użytkować
z tego co piszesz, max. 2-3 dniowe wypady z mixem offa / asfaltu, dlatego CRF300L do takich akcji idealne, GSa
@policjantpeel: dziękuję (⌐͡■͜ʖ͡■) Dobrze trafiłeś, w Bieszczady mam rzut beretem, Podkarpacie here. O długich trasach póki co nie myślę - kiedyś na pewno, ale wtedy można pomyśleć o innym sprzęcie. A dwa - to epizodyczne sprawy, szkoda brać je pod uwagę.
Teraz jedynie wypady jednodniowe asfaltem, 2x150/2x300km, spokojnym tempem.
A co myślisz nt. wersji Rally, bo ją planuję zakupić (żeby móc zrobić ~300km
Jakie są doświadczenia mireczków z Hondą CRF? Mowa o wycieczkach jedno/kilkudniowych, boczne drogi, gorsza asfalty, szutry, czasem przelot ekspresówką. Na pewno wiem że musiałbym zrezygnować z kostki, albo mieć 2 komplety kół, ale tyłek mi nie odpadnie? Postrzegałem CRF jako sprzęt do orania pół a to w sumie taka mała Africa.
#motocykle #honda #crf
źródło: comment_1673266791M77osPJYvo39LEVQgp40bC.jpg
Pobierz@jedzczarnekoty: normalnie wygląda, nie rozumiem z jakiego powodu to temat do rozważania w ogóle?
@jedzczarnekoty: ledwo co pisałeś, że wiatr ci nie przeszkadza
Tylko koła odlewane i z przodu chyba 19 cali.
źródło: comment_1673301522HbqAmYFmGAWwLDGCziagrD.jpg
Pobierz@ja_tu_tylko_na_moment: takie glosy razem z mala afryka to chodza juz od lat i nic z tego nie ma.
@jedzczarnekoty: ja mam zarówno GSa jak i CRF300L, i generalnie są to motocykle do innych zastosowań (co jest oczywiste), natomiast wszystko zależy, jak chcesz je użytkować
z tego co piszesz, max. 2-3 dniowe wypady z mixem offa / asfaltu, dlatego CRF300L do takich akcji idealne, GSa
@jedzczarnekoty: @Stan_Przedzawalowy ma sakwy xcountry od Mirka http://xcountry.pl/index.php/hero/ - dobra jakość, polski wyrób plus cena o co najmniej 30% niższa od "markowych" Mosko, Kriega itp.
@jedzczarnekoty: tylko sobie krzywdy nie zrób, bo to nie jest fanaberia fabryki że jest zrobiony tak, a nie inaczej, tutaj masz wyjaśnienie https://www.youtube.com/watch?v=_4Y9JjEnmt4
O długich trasach póki co nie myślę - kiedyś na pewno, ale wtedy można pomyśleć o innym sprzęcie. A dwa - to epizodyczne sprawy, szkoda brać je pod uwagę.
Teraz jedynie wypady jednodniowe asfaltem, 2x150/2x300km, spokojnym tempem.
A co myślisz nt. wersji Rally, bo ją planuję zakupić (żeby móc zrobić ~300km