Wpis z mikrobloga

Wizyta w salonie zweryfikowała plany - Rebelki to nie moja bajka, obawiam się że scrambler Hondy który ma wyjść też. NC750X bliżej - ale to wielkie strasznie. Potrzebuję małego i lekkiego motocykla adwenczer

Jakie są doświadczenia mireczków z Hondą CRF? Mowa o wycieczkach jedno/kilkudniowych, boczne drogi, gorsza asfalty, szutry, czasem przelot ekspresówką. Na pewno wiem że musiałbym zrezygnować z kostki, albo mieć 2 komplety kół, ale tyłek mi nie odpadnie? Postrzegałem CRF jako sprzęt do orania pół a to w sumie taka mała Africa.
#motocykle #honda #crf
jedzczarnekoty - Wizyta w salonie zweryfikowała plany - Rebelki to nie moja bajka, ob...

źródło: comment_1673266791M77osPJYvo39LEVQgp40bC.jpg

Pobierz
  • 80
  • Odpowiedz
@MisPalkis: jeszcze tańsza jest poprawa ceerefki, w tym aspekcie o którym piszesz. Śmieszne że wady cfrki chcesz łatać kateemem który ma to samo. CRF jest lepsze do zastosowań opa, który tak na marginesie sam nie wie czego chce.
  • Odpowiedz
@debenek: wiatru się nie boję, #!$%@?ć też nie lubię, poprzednim moto jeździłem w trasie 70-80 i było cudnie. Martwię się tylko czy tyłek zniesie bo zawsze póki co miałem szerokie siedzenia. A kostka ponoć głośna i tłucze, tylko dlatego chciałbym z niej rezygnować
  • Odpowiedz
@jedzczarnekoty: Z tego co piszesz to będzie dla Ciebie idealne moto. W tamtym roku robiliśmy z kolegą trasę. On na crf300l, a ja na swoim GS'ie. Zrobiliśmy wtedy ponad 1000km w 20 godzin, z czego około 500km offem i powrót do domu ponad 500km ale już ulicami (krajowe+autostrady). Kolega na CRF spokojnie utrzymywał licznikowe 120km/h na trasie, tylko miał dołożoną szybę więc na trasie miał trochę komfortu. W Rally szyba jest
CptYolo - @jedzczarnekoty: Z tego co piszesz to będzie dla Ciebie idealne moto. W tam...

źródło: comment_1673276854pdFPgj3GhRaoY4ZL71VfEV.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Ketonowy: Nie chce się kłócić, bo każdy ma swoje zdanie, ale 20cm prześwitu to takie minimum raczej. Jest ok, ale mogłoby być lepiej jak na motocykl w teren.

Jeszcze zawieszenie. No wp apex, czyli raczej szosowe zastosowanie. Wp ma xplora do terenu. Skok zawieszenia mniej niż 180mm to raczej bardzo słaby wynik w stosunku do konkurencji. Zwykła crf300l ma 260mm.
  • Odpowiedz
@CptYolo: dziękuję serdecznie za opinię () Nic tylko zamawiać! Bezpośrednie porównanie GSa i CRFki. Właśnie tego mi było trzeba.
@MisPalkis: ależ skądże. Moc i owiewka jest zbędna, pisałem o tym. Jeżdżę dynamicznie ale vmaks nie jest duży, prędkość z ekspresówki czyli te 120 to maks. Wiatr też znoszę dzielnie, nigdy nie miałem moto z owiewką, tylko szybki.
  • Odpowiedz
@jedzczarnekoty: Moim zdaniem do spokojnej jazdy turystycznej taka CRF będzie idealna. Wiesz każdy ma inne odczucia, ale kumpel złego słowa na nią nie mówi. Zresztą miał Afrykę z DCT i sprzedał ją w zeszłym tygodniu i zostawił sobie 300l więc to o czymś świadczy. Ja kupiłem DR350 żeby jeździć właśnie z tym kumplem, i powiem Ci tak... Te motorki są idealne do tras typu TET czy inne wędrówki szosowo-offroadowe. Doszło do
  • Odpowiedz