Wpis z mikrobloga

Wizyta w salonie zweryfikowała plany - Rebelki to nie moja bajka, obawiam się że scrambler Hondy który ma wyjść też. NC750X bliżej - ale to wielkie strasznie. Potrzebuję małego i lekkiego motocykla adwenczer

Jakie są doświadczenia mireczków z Hondą CRF? Mowa o wycieczkach jedno/kilkudniowych, boczne drogi, gorsza asfalty, szutry, czasem przelot ekspresówką. Na pewno wiem że musiałbym zrezygnować z kostki, albo mieć 2 komplety kół, ale tyłek mi nie odpadnie? Postrzegałem CRF jako sprzęt do orania pół a to w sumie taka mała Africa.
#motocykle #honda #crf
jedzczarnekoty - Wizyta w salonie zweryfikowała plany - Rebelki to nie moja bajka, ob...

źródło: comment_1673266791M77osPJYvo39LEVQgp40bC.jpg

Pobierz
  • 80
  • Odpowiedz
@policjantpeel: nie no, trytkami nic nie planuję drutować ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dzięki za ten film!
Ale 300Rally ma ten sam skok zawieszenia - i jakoś się dało to ogarnąć. Dlatego myślałem tylko nad takim przerobieniem hamulca żeby podczas jazdy po płaskim ta pętelka aż tak nie odstawała. Podejrzewam że w L musiała iść nad wyświetlaczem, a spokojnie mogłaby być niższa a iść w górę wraz z
  • Odpowiedz
A co myślisz nt. wersji Rally, bo ją planuję zakupić (żeby móc zrobić ~300km bez tankowania, mieć ledowe oświetlenie i od razu symboliczną szybkę czy inaczej zestrojone zawieszenie)?


@jedzczarnekoty: jak wolisz, ja wziąłem L-kę bo chciałem mieć model bardziej zorientowany na offa, ale jeżeli będzie to Twoje jedyne moto, użytkowane bardziej uniwersalnie (tj. tam gdzie ja np. wybrałbym się GSem) to Rally jest dobrym wyborem

moim zdaniem jednak różnica w cenie
  • Odpowiedz
@erdetmxt: @apee: @MisPalkis: @ja_tu_tylko_na_moment: @CptYolo: @policjantpeel: @Stan_Przedzawalowy weryfikacja salonowa część druga.
CRF to nie moja bajka, albo inaczej - mojego lewego kolana. Posiedziałem na niej chwilkę ale wystarczyło żeby zaczęło drętwieć - stara kontuzja. Pozycja za kierownicą jest też taka mocno "crossowa" - coś jak na rowerze górskim.
V-Strom - dramat, jaka kobyła. I ciężka - albo środek ciężkości taki.
Za to CL500 z Rebelem ma
  • Odpowiedz
@jedzczarnekoty: no nie wiem, na szutrze to każdy motocykl da radę, ale ten tzw. teren w Polsce to głównie polne drogi często przeplatane kopnym piachem, błotem i koleinami, takim scramblerem bym się tam nie wybierał bo ani on do tego nie przystosowany ani przyjemna ta jazda nie będzie

generalnie idzie to tak, od najmniej terenowych
1. rebel
2. cl500
3. cb500x - to juz taki mały adventure
4. transalp - ten
  • Odpowiedz
@apee: do CRF300 też może przecież wsadzić taki zawias, ale z tego co widzę op jest początkujący więc raczej takich modów nie będzie robił

a zawias w Rally jest taki sam jak w L-ce, nie wiem skąd to wrażenie że jest inny, może to napięcie wstepne w testowanym egzemplarzu, ciężko stwierdzić
  • Odpowiedz
@jedzczarnekoty: są ludzie co się nimi pakują na wertepy. Ja zrobiłem tylko trochę równych szutrow i tylko raz wpakowałem się w polskie piaski przykrywające felgę. Jestem szczupły i jest trochę za ciężka dla mnie z moimi zerowymi umiejętnościami. Na asfalcie jest idealna
a.....e - @jedzczarnekoty: są ludzie co się nimi pakują na wertepy. Ja zrobiłem tylko...
  • Odpowiedz