Aktywne Wpisy
Nicolaus_Steno1 +578
TLDR: zweryfikowałem i wg mnie matka polaka jest prostytutka i dlatego robie ten wpis żebyście wiedzieli ze chłopak zamiast oddać matce cześć ze 100k jakie bierze za walke woli kłamać i kazac matce dalej się prostytuować
Zgodnie z zapowiedzią odwiedziłem Beatris (aka Bella, GFE RAFAELLA, Angel GFE)
Zmienia co parę dni miasto, ale ostatecznie udało mi się dojechać i dojść tam gdzie trzeba #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zgodnie z zapowiedzią odwiedziłem Beatris (aka Bella, GFE RAFAELLA, Angel GFE)
Zmienia co parę dni miasto, ale ostatecznie udało mi się dojechać i dojść tam gdzie trzeba #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jestemtunew +324
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Jakie są doświadczenia mireczków z Hondą CRF? Mowa o wycieczkach jedno/kilkudniowych, boczne drogi, gorsza asfalty, szutry, czasem przelot ekspresówką. Na pewno wiem że musiałbym zrezygnować z kostki, albo mieć 2 komplety kół, ale tyłek mi nie odpadnie? Postrzegałem CRF jako sprzęt do orania pół a to w sumie taka mała Africa.
#motocykle #honda #crf
Ale 300Rally ma ten sam skok zawieszenia - i jakoś się dało to ogarnąć. Dlatego myślałem tylko nad takim przerobieniem hamulca żeby podczas jazdy po płaskim ta pętelka aż tak nie odstawała. Podejrzewam że w L musiała iść nad wyświetlaczem, a spokojnie mogłaby być niższa a iść w górę wraz z
@jedzczarnekoty: jak wolisz, ja wziąłem L-kę bo chciałem mieć model bardziej zorientowany na offa, ale jeżeli będzie to Twoje jedyne moto, użytkowane bardziej uniwersalnie (tj. tam gdzie ja np. wybrałbym się GSem) to Rally jest dobrym wyborem
moim zdaniem jednak różnica w cenie
Może uda się porównać obie wersje na żywo. Chciałbym.
CRF to nie moja bajka, albo inaczej - mojego lewego kolana. Posiedziałem na niej chwilkę ale wystarczyło żeby zaczęło drętwieć - stara kontuzja. Pozycja za kierownicą jest też taka mocno "crossowa" - coś jak na rowerze górskim.
V-Strom - dramat, jaka kobyła. I ciężka - albo środek ciężkości taki.
Za to CL500 z Rebelem ma
no może da się, tak samo jak wiercić dziury śrubokrętem, może coś się uda, ale ani przyjemne ani skuteczne to nie bedzie
generalnie idzie to tak, od najmniej terenowych
1. rebel
2. cl500
3. cb500x - to juz taki mały adventure
4. transalp - ten
Będę szukał demówek, może CB ma jakaś wypożyczalnia.
a zawias w Rally jest taki sam jak w L-ce, nie wiem skąd to wrażenie że jest inny, może to napięcie wstepne w testowanym egzemplarzu, ciężko stwierdzić
Komentarz usunięty przez autora