Wpis z mikrobloga

@Kryspin013: ?


@Karling: Będę trochę bucem ale bawi mnie, że wykopki jedyne poksy jakie znają to fire red xD

Te let's go pikachu to jest bezpośredni remake pokemon yellow na GB i to taki dosłowny remake bo tam zaczynałeś z pikachu i tam twój rywal dostawał eevee.
  • Odpowiedz
@SpiderFYM:
Jeśli chcesz grać sam i wolisz w pełni 3D świat, to Mario Odyssey, natomiast jeśli planujesz jakiś co-op lub bardziej odpowiadają Ci również poziomy 3D, ale w bardziej platformówkowej formie, to 3D World.

A co do Pokemonów to mimo wszystko wybrałbym najnowsze Scarlet/Violet. Tak, jest to najbrzydsza i najmniej dopracowana część, ale otwarty świat sprawia, że chyba najbardziej grywalna. Jeśli jesteś w stanie przymknąć oko na grafikę, to powinieneś być
  • Odpowiedz
@SpiderFYM: mario deluxe + pokemon sword

mam też odyssey, 3d word i party, wszystkie super ale deluxe najbardziej miodne, a co do poksów nie mam doświadczenia z innymi poza sword, ale gra się bardzo przyjemnie
  • Odpowiedz
mario deluxe


@hubelot: masz na myśli to? https://www.youtube.com/watch?v=ZHI9Z9SAww4

to 3D World.


@anonimowy_obserwator: czyli Super Mario 3D World + Bowser's Fury?

Super Mario Bros U v Oddysey v 3D World/Bowsers Fury


@Kryspin013: Jeśli dobrze rozumiem to:
- Super Mario Bros U - typowa platformówka 2D, tak jak staaare części Mario
- Oddysey - otwarty świat, platformówka 3D?
- 3D World/Bowsers Fury - po prostu platformówka 3D, grasz poziom po poziomie?
  • Odpowiedz
@SpiderFYM: mniej więcej, U to po prostu ostatnia gra z serii New Super Mario Bros. I tak to jest mario w 2D ale nie dokładnie ta sama formuła co np Mario z SNES-a.

Oddysey to takie Mario 64

A 3D world to dosłownie przeniesienie marianów 2D do formuły 3D.
  • Odpowiedz
  • 1
@SpiderFYM pokemon scarlet/violet o wiele bardziej mi podeszło od arceus. Więcej rzeczy do zrobienia. Gdybyś się zdecydował, to odznacz autosave, bo gra dalej zabugowana.

Mario 3d world bardzo spoko w coopie na kanapie.