Pytanie do użytkowników di2. Po przejechaniu ~8000km zauważyłem, że moja ultegra 11s niejako rozregulowała się(?). Ostatnie dwie koronki na kasecie wskakują z dużym opóźnieniem, zwłaszcza pod obciążeniem. Zajmuje to nawet po kilka sekund, zanim zaskoczy, a czasem muszę całkowicie odpuścić kręcenie. Wiem, że istnieje coś takiego jak mikro-regulacja, ale skoro niczego nie zmieniałem od nowości i hak jest prosty, to myślałem, że po pożegnaniu z grupą mechaniczną, nie będę musiał regulować przerzutki. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?
@dav1ddd: A błąd, jednak trzeba raz na jakiś czas zrobić kilka machnięć wajchą. Kiedyś nawet chłopaki z Veloartu przy odcinku o elektronice na Bikeshow.cc o tym wspominali
@dav1ddd: Nie miałem takiego problemu w 11s, nie mam takiego problemu w 12s. Sprawdź czy wózek ma duży luz roboczy. Jeśli tak, to możliwe, że się rozjechał (ale po 8k km to mało prawdopodobne, bo to mniej niż solidy sezon). W innym przypadku sprawdź hak, zużycie kasety i łańcucha.
Teoretycznie każdy bąbel dyskwalifikuje oponę, ale nie mogę nie zapytać wykopowych ekspertów. Opony nie mają nawet miesiąca, ale #!$%@?łem się w dziurę tydzień temu. (╥﹏╥) Jeździć obserwować czy na śmietnik? #opony #pytanie #motoryzacja
#szosa #shimano #di2
@dav1ddd: A błąd, jednak trzeba raz na jakiś czas zrobić kilka machnięć wajchą. Kiedyś nawet chłopaki z Veloartu przy odcinku o elektronice na Bikeshow.cc o tym wspominali