@FLAC: Pamietam jak byłem guwniakiem i myślałem, że jak coś ma więcej koni to będzie lepiej jeździć. Już po pierwszym zakręcie dostałem ostrą lekcję od życia i od tamtej pory wiedziałem, że moc to nie wszystko ( ͡°͜ʖ͡°)
@ChwilowaPomaranczka: no to był samochód eksperymentalny. Van z silnikiem od F1, pełna klatka, siedzenia z przodu tylko. Taka popisowa Renault, nikt nie dawal #!$%@? czy tam wejdą walizki i dwójką dzieci z psem
Brakuje takich #!$%@? projektów w dzisiejszej motoryzacji
No, brakuje. Można podziękować samym kierowcom i księgowym którzy wybrali nudne, ciosane toporem auta (wiadomo do jakiej nacji piję) zamiast aut pełnych nieszablonowości i nowych pomysłów. Nawet Citroen musiał stać się normalny by nie upadł, Alfę wział Stellantis a japończykom wybito z głów zeby stworzyli jeszcze raz coś podobnego do Civica UFO (mimo ze pojazd absolutnie genialny). Przykłady można mnożyć. Od 15 lat
@eeehhh: przecież Alfa od kilu dekad należy do Fiata. Stellantis nie ma jej od zeszłego roku. Zresztą sam Stellantis to tylko technology sharing. Dalej FCA, PSA etc to oddzielne koncerny.
@Stitch: Fiat też już nie istnieje. Wszystko przejął rynkowy moloch który obłowił się na rynku puszek i pożarł każdego kto w ogóle miał jakąś inicjatywę. VAG wiele dziedzictwa zniszczył. Stellantis poprawi.
@eeehhh yyy nie :) Stellantis to jest tylko i wyłącznie technology sharing. Koncerny w nim skupione to dalej samodzielne podmioty. Nie myl tego tworu z VAGiem i Toyotą.
@Stitch: Technology Sharing. Ładna nazwa przejmowania kapitałowego projeków i fabryk ( ͡°͜ʖ͡°) Nawet z Opla obecnie zrobili taniego PUGa. Auta odróżnisz tylko znaczkiem, jakby to już w ogóle miało jakieś znaczenie co kupisz.
#samochody #renault #motoryzacja
@MercedesBenizPolska: a co powiesz na podgrzewane fotele na abonament? to jest dopiero #!$%@? xD
No, brakuje. Można podziękować samym kierowcom i księgowym którzy wybrali nudne, ciosane toporem auta (wiadomo do jakiej nacji piję) zamiast aut pełnych nieszablonowości i nowych pomysłów. Nawet Citroen musiał stać się normalny by nie upadł, Alfę wział Stellantis a japończykom wybito z głów zeby stworzyli jeszcze raz coś podobnego do Civica UFO (mimo ze pojazd absolutnie genialny). Przykłady można mnożyć. Od 15 lat
@eeehhh:
przecież Alfa od kilu dekad należy do Fiata.
Stellantis nie ma jej od zeszłego roku. Zresztą sam Stellantis to tylko technology sharing. Dalej FCA, PSA etc to oddzielne koncerny.