Wpis z mikrobloga

@FLAC: Pamietam jak byłem guwniakiem i myślałem, że jak coś ma więcej koni to będzie lepiej jeździć. Już po pierwszym zakręcie dostałem ostrą lekcję od życia i od tamtej pory wiedziałem, że moc to nie wszystko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@MercedesBenizPolska:

Brakuje takich #!$%@? projektów w dzisiejszej motoryzacji


No, brakuje. Można podziękować samym kierowcom i księgowym którzy wybrali nudne, ciosane toporem auta (wiadomo do jakiej nacji piję) zamiast aut pełnych nieszablonowości i nowych pomysłów. Nawet Citroen musiał stać się normalny by nie upadł, Alfę wział Stellantis a japończykom wybito z głów zeby stworzyli jeszcze raz coś podobnego do Civica UFO (mimo ze pojazd absolutnie genialny). Przykłady można mnożyć. Od 15 lat
Alfę wział Stellantis


@eeehhh:
przecież Alfa od kilu dekad należy do Fiata.
Stellantis nie ma jej od zeszłego roku. Zresztą sam Stellantis to tylko technology sharing. Dalej FCA, PSA etc to oddzielne koncerny.
@Stitch: Fiat też już nie istnieje. Wszystko przejął rynkowy moloch który obłowił się na rynku puszek i pożarł każdego kto w ogóle miał jakąś inicjatywę. VAG wiele dziedzictwa zniszczył. Stellantis poprawi.
@eeehhh yyy nie :) Stellantis to jest tylko i wyłącznie technology sharing. Koncerny w nim skupione to dalej samodzielne podmioty. Nie myl tego tworu z VAGiem i Toyotą.
@Stitch: Technology Sharing. Ładna nazwa przejmowania kapitałowego projeków i fabryk ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nawet z Opla obecnie zrobili taniego PUGa. Auta odróżnisz tylko znaczkiem, jakby to już w ogóle miało jakieś znaczenie co kupisz.