Wpis z mikrobloga

Mam problem z telewizorem TCL. Od czasu do czasu nie włącza się i pomaga tylko wyłaczenie go z prądu, ostatnio problem zaczął się nasilać. Minęły już ponad 2 lata od zakupu, reklamuję go z tytułu rękojmi.

Za pierwszym razem sklep wysłał po niego serwis, przechowali mi go 2 tygodnie i powiedzieli, że nie ma wady.

Po 3 dniach od oddania znowu zaczął się nie włączać więc nagrałem im to i wystawiłem kolejną reklamację z prośbą o obniżenie ceny. Znowu wystawili mi zgłoszenie do tego ich serwisu z tłumaczeniem, że muszą mieć potwierdzenie wady (przecież dałem im film..). Ktoś wie jak dalej do tego podejść? Kolejne 2 tygodnie nie będę miał telewizora i stwierdzą, że wada nie wystepuje.

#problem #reklamacja #tcl #telewizor #pytanie
  • 9
@KurczakPoTajsku: jakim cudem reklmujesz po 2 latach jak tyle ma rekojmia i koniec. UOKIK infolinia konsumencka tam dzwon i masz odpowiedz od prawnika a nie wykopka. Baterie w pilocie sprawne, dziala. Mozesz soft zmienic ale na razie zakoncz procedure bo mniemam ze 2 lata jak zglaszales nie minely bo by cie zlali.
@KurczakPoTajsku: Oddawalem laptopa na gwaranacje, firma na L (producent) szmaty mi po tygodniu odpisali ze wszystko OK. Mialem film, 100% wiem ze maja buga w sprzecie. Duzo by pisac. Robie w IT i doskonale wiem ze jest problem. W ogole nie mieli jak tego testowac podobno. Uzywamy ten sprzet nadal bo wada nie jest jakas istotna ale nadal. Serwis producenta zawsze ci powie ze jest OK bo tak maja przykazane. Dlatego