Aktywne Wpisy
OVHcloud +124
Cześć!
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nobody32 +16
Czy wiecie że w samochodach marki TESLA tryb LUDICROUS nie jest dostępny od ręki? XD Aby cieszyć się możliwie największym przyspieszeniem i osiagami potrzeba poczekać około 50 minut. Po wciśnięciu "demonicznego" przycisku samochód potrzebuje prawie godziny aby rozgrzać baterie. Po czym nawet w pełni naładowany akumulator starcza ledwie na kilkadziesiąt o ile nie kilkanascie minut szaleństwa.. XD Okazuje się zatem że te wszystkie bajki o Teslach łykajacych Ferrari i McLareny to zwykły urban legend rozpowiadany z ust do ust przez właścicieli tych zabaweczek. ( ͡º ͜ʖ͡º)
Nie dajcie sobie wmówić że elektryki to przyszłość. Diabeł tkwi w szczegółach o których właściciele tych aut boją się lub wstydzą mówić. W dobie kryzysu energetycznego takie samochody kompletnie nie mają sensu. Już teraz koszty ich ładowania często przekraczają ceny paliwa. W wielu krajach, np. USA już limituje się ładowanie takich aut i można to robić tylko w nocy. ¯_(ツ)_/¯
Nie wiem kto o zdrowych zmysłach kupuje takie auta, kiedy w każdym innym 10letnim gruzie z przynajmniej 200 konikami na pokładzie możemy miec osiągi podobne do tych w Tesli i moc przyspieszenia dostępną ad hoc. Nie lubię Elona za to ostatnie onucowanie, ale ma u mnie dozgonny szacunek za to jak pod pozorem fałszywej ekologii zrobił w chooja cały świat sprzedając mu kompletny bubel xDDD
Grafika dla uwagi.
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa #tesla #elonmusk #spacex #twitter
Na torze referencyjnym, o który się biją wszyscy jak Nordshleife czy też chocby COTA/ Laguna Seca, Testa dostaje w dupę srogo, bo się przegrzewa.
Pisałem do tego co twierdzi, że są wolniejsze a zwłaszcza w relacji do ceny. Umknęło, że BMW jest 40% droższe?
Edit. Dobra sprawdziłem
Na wszystkich "poważnych" torach poza Rimakiem, VW ID.R i Taycanem - wszystkie Tesle dostają srogo w czerep.
A rzucanie grafikami z torów wręcz prawie kartingowych (bo Top Gear Track to wuj jest, a nie tor ;) ) to nie do końca ma akurat sens.
Ja się nie odnosze w ogóle do ceny tylko do tego, że na torach z prawdziwego zdarzenia
Mój bułkowoz za 3 wypłaty który to pokazywałem wiele razy robi 4.8s
Jesteś absolutnie pewien z tym sraniem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dopiero nowy long range i perfomance są szybsze, ale cena tej ostatniej odstrasza. No i coś mi mówi, że też w tesli nigdy nie siedziałeś ( ͡° ͜
Na wszystkich "poważnych" torach poza Rimakiem, VW ID.R i Taycanem - wszystkie Tesle dostają srogo w czerep. A rzucanie grafikami z torów wręcz prawie kartingowych (bo Top Gear Track to wuj jest, a nie tor ;) ) to nie do końca ma akurat sens.
Ale przed chwilą mówiłeś że dostaje srogie baty na pętli północnej. A teraz o zasięgu na torze.
@Kirdan5: nie, ale tak
https://www.motortrend.com/features/so-just-how-slow-is-a-nissan-gtr-without-launch-control-engaged-2137/
According to Nissan's PR department, using launch control on the GT-R does not automatically void warranty claims on damage to the car. Ditto for turning off the VDC.; In addition, using launch control with VDC off does not automatically void warranty coverage. But abuse of any these features can result in the warranty coverage being voided. How
Gwarancję można było stracić w przypadku wyłączenia trakcji. Chcąc wyłączyć trakcję należało potwierdzić, że jest się tego świadomym, bo sama funkcja miała służyć np. do wyjechania z błota/śniegu a nie do driftowania. Samochód zapisuje sobie parametry i serwis mógł łatwo stwierdzić po co trakcję wyłączono.
Do aktywacji Launch Control natomiast, należało wrzucić