@PiotrFr: ale to są króciutkie tory. Na torze referencyjnym, o który się biją wszyscy jak Nordshleife czy też chocby COTA/ Laguna Seca, Testa dostaje w dupę srogo, bo się przegrzewa.
@Stitch: referencyjny do czego? Na drodze jej nie przegrzejesz. Pisałem do tego co twierdzi, że są wolniejsze a zwłaszcza w relacji do ceny. Umknęło, że BMW jest 40% droższe?
@PiotrFr: eh. Na torze to i wystarczy Ci 60km ;) Na wszystkich "poważnych" torach poza Rimakiem, VW ID.R i Taycanem - wszystkie Tesle dostają srogo w czerep.
A rzucanie grafikami z torów wręcz prawie kartingowych (bo Top Gear Track to wuj jest, a nie tor ;) ) to nie do końca ma akurat sens.
Ja się nie odnosze w ogóle do ceny tylko do tego, że na torach z prawdziwego zdarzenia
@heterodewiant44: to jakaś bajka z tymi 50 minutami. Teraz 200km to ma byle passat 2.0 tsi i dalrko mu do przyspieszen elektrykow. Nikt nie kupuje elektryka zeby bylo taniej. Nie wiem jak tesla ale mialem okazje jezdzic mercedesem equ i eqs i sa to niesamowite auta poza zasiegiem spalinowek. A mam mustanga 5.0 i lexa 3.5 v6.
Na wszystkich "poważnych" torach poza Rimakiem, VW ID.R i Taycanem - wszystkie Tesle dostają srogo w czerep. A rzucanie grafikami z torów wręcz prawie kartingowych (bo Top Gear Track to wuj jest, a nie tor ;) ) to nie do końca ma akurat sens.
Ale przed chwilą mówiłeś że dostaje srogie baty na pętli północnej. A teraz o zasięgu na torze.
According to Nissan's PR department, using launch control on the GT-R does not automatically void warranty claims on damage to the car. Ditto for turning off the VDC.; In addition, using launch control with VDC off does not automatically void warranty coverage. But abuse of any these features can result in the warranty coverage being voided. How
@bastianbastiante: po ilu? Bo robiłem w bmw z 10 razy pod rząd i nic takiego się nie stało ani nic się nie wyświetliło? Tak samo w vagu, ale tam tyle razy z rzędu tak nie robiłem.
@Papuga_wojtka: wydaje mi sie ze u siebie widzialem to po 3-5 razach i wczesniejszej dosc ostrej jezdzie. Moze to bylo tylko zalecenie a nie blokada. W kazdym razie komunikat zebym chwile poczekal na schlodzenie. Moze to jest zalezne od modelu auta? mowie o g20 330xi.
Na torze referencyjnym, o który się biją wszyscy jak Nordshleife czy też chocby COTA/ Laguna Seca, Testa dostaje w dupę srogo, bo się przegrzewa.
Pisałem do tego co twierdzi, że są wolniejsze a zwłaszcza w relacji do ceny. Umknęło, że BMW jest 40% droższe?
Edit. Dobra sprawdziłem
Na wszystkich "poważnych" torach poza Rimakiem, VW ID.R i Taycanem - wszystkie Tesle dostają srogo w czerep.
A rzucanie grafikami z torów wręcz prawie kartingowych (bo Top Gear Track to wuj jest, a nie tor ;) ) to nie do końca ma akurat sens.
Ja się nie odnosze w ogóle do ceny tylko do tego, że na torach z prawdziwego zdarzenia
Mój bułkowoz za 3 wypłaty który to pokazywałem wiele razy robi 4.8s
Jesteś absolutnie pewien z tym sraniem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dopiero nowy long range i perfomance są szybsze, ale cena tej ostatniej odstrasza. No i coś mi mówi, że też w tesli nigdy nie siedziałeś ( ͡° ͜
Na wszystkich "poważnych" torach poza Rimakiem, VW ID.R i Taycanem - wszystkie Tesle dostają srogo w czerep. A rzucanie grafikami z torów wręcz prawie kartingowych (bo Top Gear Track to wuj jest, a nie tor ;) ) to nie do końca ma akurat sens.
Ale przed chwilą mówiłeś że dostaje srogie baty na pętli północnej. A teraz o zasięgu na torze.
@Kirdan5: nie, ale tak
https://www.motortrend.com/features/so-just-how-slow-is-a-nissan-gtr-without-launch-control-engaged-2137/
According to Nissan's PR department, using launch control on the GT-R does not automatically void warranty claims on damage to the car. Ditto for turning off the VDC.; In addition, using launch control with VDC off does not automatically void warranty coverage. But abuse of any these features can result in the warranty coverage being voided. How